Gezondheid alle pijlers

4 dagen overtijd en niet zwanger?

16-07-2010 08:02 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben nu 4 dagen overtijd en heb gister een clearblue zwangerschapstest gedaan,hij gaf aan dat ik niet zwanger ben.

heeft dat ding nu echt gelijk of zal ik als ik over een paar dagen nog niet ongesteeld ben nog maar eens een test doen?
kan gebeuren. Het warme weer kan je lichaam een beetje ontregelen.

ik zou over een paar dagen nog eens testen.
Gewoon nog een dag of 3 wachten en nog eens testen, succes!
nog even afwachten en over een dag of 3/4 nog een test doen..

Je cyclus kan zomaar ineens van het padje zijn hoor..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ga er maar van uit dat je niet zwanger bent.

Mocht je over een paar dagen nog niet ongesteld zijn gewoon nog een keer testen.

Tip: die van het Kruitvat zijn 2 voor 5 euro, dan loopt het niet zo in de papieren, die Clearblue meuk is zo duur.
Oww das balen maar over een week nogmaals testen en probeer er niet aan te denken..... lastig ik weet het
Toen ik van mijn zoon zwanger was gaf de test tot twee keer toe een negatieve uitslag.....Geen idee hoe dat kwam, maar ik was toch echt zwanger.
Ik heb twee keer positief getest 3 dagen voor mijn NOD. Volgens mij heeft het te maken met de gevoeligheid van de test (sommige testen hebben sneller een positief resultaat als andere) en of je lichaam al veel HCG in de urine heeft....Even een paar dagen wachten meer kun je niet doen.
hey bedankt allemaal!

ben nog steeds niet ongesteld,wacht nu tot morgen en ga dan maar weer een test doen,heb wel steeds het gevoel dat ik al ongesteld ben,van die krampen enzo.... alleen ben ik dus echt niet ongesteld,geen drupje!

is dit normaal?
normaal krijg ik pas krampen als de ongestedheid al een paar uur is begonnen,en nooit van te voren! ben misschien ookwel te zenuwachtig....

we zullen morgen zien!
Als je zwanger zou zijn is het vaak net of je ieder moment ongesteld kan worden ,vaak heb je ook een wat zwaar gevoel in je onderbuik,krampen kunnen ook heel goed als je zwanger bent.

De enige zekerheid die je kan hebben is weer een test.

succes!
quote:marbrdg schreef op 17 juli 2010 @ 20:48:

hey bedankt allemaal!

ben nog steeds niet ongesteld,wacht nu tot morgen en ga dan maar weer een test doen,heb wel steeds het gevoel dat ik al ongesteld ben,van die krampen enzo.... alleen ben ik dus echt niet ongesteld,geen drupje!

is dit normaal?

Slik je de pil? Want als je de pil slikt kan het wel eens zijn dat je je menstruatie overslaat.

Als de test negatief aangeeft, zou ik daar maar gewoon vanuit gaan!
IK BEN ZWANGER!!!!!
Gefeliciteerd? Denk ik? Dan maar? :-)

(uit eigen ervaring ben ik voorzichtig met dit soort feli's. kan ook niet gepland zijn natuurlijk :-) )
ja we zijn zooooooooooo blij!

dankjewel!
dan inderdaad van harte gefeliciteerd!
Aaaahhh proficiat!!

Mijn mijn tweeling testte ik ook pas na een week eindelijk positief, kan zomaar gebeuren dat je een laat ei had
Ja, dat vind ik echt.
Van harte gefeliciteerd!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven