aambeien
donderdag 28 januari 2016 om 21:52
ik loop al een poos met aambeien.. ze lijken dan weer weg te zijn en hup ze zitten er ook zo weer.. ik slik nu tabletjes van curanal vanaf maandag en de zalf erbij.. ook drink ik minstens 2 l water op een dag.. beweeg ik redelijk.. en elke ochtend en avond drink ik water met 3 eetlepels lijnzaad.. tog lijken ze nooit weg te gaan..als t zo door blijft gaan ga ik wel na de dokter ma hoop eigenlijjk niet iemand anders eerst nog een goeie tip heeft?
donderdag 28 januari 2016 om 22:01
Even googelen levert heel wat tips op. Zoals veel vezels eten, veel drinken, bewegen, niet persen met poepen enz. Dan zouden ze in principe weg moeten gaan/moeten verminderen. De kans bestaat dat ze nooit meer helemaal vanzelf weggaan, hier zijn ze nooit helemaal weggegaan.
Ik kreeg het na 3 uur persen tijdens de bevalling. Helaas lijkt de boel verzakt en ga ik binnenkort onder het mes om de overtollige huid weg te laten halen (een overblijfsel vd aambeien wat ondanks dat ik nooit meer aambeien heb steeds erger wordt)
Het is een heel vervelend en pijnlijk probleem. Bij mij hielp het ook om het te koelen (ingevroren gebruikt theezakje erop) En neusspray geeft ook verlichting!
Ik kreeg het na 3 uur persen tijdens de bevalling. Helaas lijkt de boel verzakt en ga ik binnenkort onder het mes om de overtollige huid weg te laten halen (een overblijfsel vd aambeien wat ondanks dat ik nooit meer aambeien heb steeds erger wordt)
Het is een heel vervelend en pijnlijk probleem. Bij mij hielp het ook om het te koelen (ingevroren gebruikt theezakje erop) En neusspray geeft ook verlichting!
donderdag 28 januari 2016 om 22:28
vrijdag 29 januari 2016 om 21:40
vrijdag 29 januari 2016 om 21:45
quote:bam1984 schreef op 29 januari 2016 @ 21:40:
[...]
O sorry voor de late reactie en het onnodig uppen van dit aambeien-topic
Fijn! Groen licht! Waarom toch nog wachten? Hier af aan het tellen.... Praktische bezwaren meer. En ik geniet nu zo zo zo erg van mijn meisje dat ik alleen maar tijd aan haar wil besteden en me nog niet bezig wil houden met een zwangerschap.
[...]
O sorry voor de late reactie en het onnodig uppen van dit aambeien-topic
Fijn! Groen licht! Waarom toch nog wachten? Hier af aan het tellen.... Praktische bezwaren meer. En ik geniet nu zo zo zo erg van mijn meisje dat ik alleen maar tijd aan haar wil besteden en me nog niet bezig wil houden met een zwangerschap.