Gezondheid alle pijlers

Aankomen met komkommer en dadels. Fabel of niet?

13-01-2020 22:17 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Mijn hele leven ben ik al aan de slanke kant. Nu heb ik daar zo nu en dan problemen mee als het net weer iets onder het randje gaat. Bijvoorbeeld na een heftige griep periode.

Nu las ik dat je kan aankomen door komkommer en (onrijpe) dadels te eten. Dit heeft ooit een profeet uit de islamitische wereld gezegd.

Nu is mijn vraag of er hier mensen zijn, wellicht met een islamitische achtergrond, die hier van af weten en hier ervaring mee hebben.

Zou je dus kunnen aankomen van elke dag een halve komkommer en een paar (onrijpe)dadels. als hier iemand van af weet, is mijn tweede vraag of het persé onrijpe dadels moeten zijn of dat het ook rijpe mogen zijn.

Dank jullie wel!
Alle reacties Link kopieren
Lulkoek, kom je ook erg van aan

Nee joh, denk na, aankomen doe je van veel calorieën
Alle reacties Link kopieren
Dit werkt natuurlijk net zo goed als dat je X en Y moet eten om af te vallen. Dat heeft overigens niks met een profeet te maken, maar met calorie inname en stofwisseling.
Ja vooral komkommer word je enorm dik van.
Alle reacties Link kopieren
Komkommer is voornamelijk water en dadels zijn voornamelijk suiker.
Dus...
Dit kun je toch niet serieus geloven?
Alle reacties Link kopieren
Saivash schreef:
13-01-2020 22:21
Komkommer is voornamelijk water en dadels zijn voornamelijk suiker.
Dus...
Onrijpe dadels zit nog amper suiker in
Alle reacties Link kopieren
Van dadels, ach... waarom niet? Geen idee, maar als je dit bovenop je gebruikelijke menu eet scheelt het iig iets.
Maar komkommer? Nee joh! Ik denk dat je meer calorieën verbrand bij het wegknagen ervan dan die je ermee opdoet door het te eten!
Alle reacties Link kopieren
Stoppen met Dadels, en zoek iets anders wat je kunt eten wortels misschien een optie?
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Sinds ik heb gezien hoeveel kleine beestjes er in dadels leven eet ik die dicht echt niet meer.
Olina schreef:
13-01-2020 22:28
Stoppen met Dadels, en zoek iets anders wat je kunt eten wortels misschien een optie?

:HA:
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
13-01-2020 22:24
Onrijpe dadels zit nog amper suiker in
Ah, vraag van TO beantwoord.
TO, het kunnen zelfs beter rijpe dadels zijn.

Veel eetplezier ;-)
lilalinda schreef:
13-01-2020 22:24
Onrijpe dadels zit nog amper suiker in
En veel vezels. Dus als je normaal weinig vezels eet heb je juist een combi die de stoelgang zou moeten verbeteren.
Ik denk dat je van onrijpe dadels zo misselijk wordt dat je geen honger meer hebt dus dat je afvalt. Lijkt me onwenselijk.
Alle reacties Link kopieren
Wow wat een storm aan reacties. Wat aardig. De meningen zijn nogal verdeeld zie ik. Ik ga het er toch even op wagen en laat het wel weten na verloop van tijd. De dadels zijn niet te vreten, maar toch.. Ff uitproberen. Baat het niet...
Alle reacties Link kopieren
YellowLemon schreef:
13-01-2020 22:23
Dit kun je toch niet serieus geloven?
Afvallen kan ik me nog voorstellen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb rijpe dadels btw, rijpe zijn dit seizoen niet te verkrijgen..
Alle reacties Link kopieren
YellowLemon schreef:
13-01-2020 22:23
Dit kun je toch niet serieus geloven?
Jawel..
Alle reacties Link kopieren
Lakrisal1982 schreef:
13-01-2020 22:32
Wow wat een storm aan reacties. Wat aardig. De meningen zijn nogal verdeeld zie ik. Ik ga het er toch even op wagen en laat het wel weten na verloop van tijd. De dadels zijn niet te vreten, maar toch.. Ff uitproberen. Baat het niet...
:rofl:
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Alle reacties Link kopieren
Lakrisal1982 schreef:
13-01-2020 22:32
Wow wat een storm aan reacties. Wat aardig. De meningen zijn nogal verdeeld zie ik. Ik ga het er toch even op wagen en laat het wel weten na verloop van tijd. De dadels zijn niet te vreten, maar toch.. Ff uitproberen. Baat het niet...
De meningen zijn Niet verdeeld!
We zijn unaniem: Dit Is Onzin!!
Lakrisal1982 schreef:
13-01-2020 22:32
Wow wat een storm aan reacties. Wat aardig. De meningen zijn nogal verdeeld zie ik. Ik ga het er toch even op wagen en laat het wel weten na verloop van tijd. De dadels zijn niet te vreten, maar toch.. Ff uitproberen. Baat het niet...
Uh nee iedereen vindt het flauwekul..
PoesinBoots schreef:
13-01-2020 22:28
Sinds ik heb gezien hoeveel kleine beestjes er in dadels leven eet ik die dicht echt niet meer.
En wurmpjes,.Jumjum.
Alle reacties Link kopieren
Lakrisal1982 schreef:
13-01-2020 22:32
Wow wat een storm aan reacties. Wat aardig. De meningen zijn nogal verdeeld zie ik. Ik ga het er toch even op wagen en laat het wel weten na verloop van tijd. De dadels zijn niet te vreten, maar toch.. Ff uitproberen. Baat het niet...
Hè?! Geen verdeelde meningen hier hoor.
Lakrisal1982 schreef:
13-01-2020 22:33
Jawel..
Weet je hoeveel Kcal er in een halve komkommer zitten?

https://www.eenvoudig-afvallen.nl/voedi ... chil/60518
Alle reacties Link kopieren
Ok ok... Ik wacht nog even op, hopelijk iemand, die hier enig sinds ervaring mee heeft. Als in, uitgeprobeerd.. En dat het dan wel of niet heeft gewerkt voor diegene..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven