Gezondheid alle pijlers

Aankomen na herstarten van de pil?

09-09-2009 19:49 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al enige tijd zit ik er over na te denken om met de pil te stoppen.

Ivm het feit dat ik behoorlijk aangekomen ben door de pil. Dit krijg ik er niet af en sinds ik de pil gebruik ben ik emotioneel erg labiel.

Om zeker te weten dat dit door de pil kom wil ik tijdelijk stoppen.

Ik ben de met de pil begonnen ivm hevige buikpijn ( dit heb ik gelukkig nu niet meer)

Nu ben ik alleen bang dat als ik toch weer moet herstarten met de pil (buikpijn te hevig is) dat ik nog meer aankom. Wie heeft hier ervaring mee?
Je kunt ook naar de huisarts gaan om bovenstaande te vertellen. Dan kan de huisarts je wellicht een andere pil voorschrijven, waardoor je ook merkt of deze klachten door deze pil komen.
Peas on earth!
Hi Marit,

Ik ben ook erg aangekomen van de pil helaas. Dat hoor je wel vaker. Als je emotioneel labiel van de pil wordt, is het interessant om aan je HA te vragen of je een andere pil kunt gebruiken.

Ik werd zelf ongelukkig van oestrogenen en de HA besloot toen een andere pil te geven met meer progesteron. Daar worden je borsten weer groter van en ik ben daar ook meer van aangekomen, maar voelde me wel sterker dus ik koos toch voor dat laatste.

Ik hoop dat je hier wat mee kunt!
Even voor de duidelijkheid

Je komt niet aan door de pil, maar door jezelf

Pilgebruik kan je eetlust verhogen en als je daarop in gaat, kom je inderdaad aan.
Frankly my dear, I don"t give a damn
ik herken dit heel erg. Vooral de eetlust, ik kan de hele dag wel eten! Ik ben nu zo'n 2 weken geleden weer begonnen met de diane pil. Ook merk ik dat ik sneller prikkelbaar ben dan voorheen. Misschien ook maar een bezoekje ha!
Bedankt voor jullie reacties maar er is dus niet iemand die hier echt antwoord op heeft?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven