Gezondheid alle pijlers

Ademhalingsfrequentie

23-09-2017 07:52 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sorry dat ik dacht dat ik misschien hier wat hulp zou krijgen. Sluit het topic nu.
anoniem_351216 wijzigde dit bericht op 23-09-2017 10:52
94.30% gewijzigd
Ik zeg dat je dit lekker op school moet gaan bespreken.
Je had ook door kunnen vragen bij je collega, desnoods doe je het de volgende keer dat je diegene zet.

9-14/min. is gemiddeld. Let bij de patiënt ook op zijn houding door hem bijv. rechtop in een stoel te zetten in plaats van iemand plat op bed te laten liggen.
Hoe wil je hier precies hulp mee?
COPD'ers hebben het vaak altijd benauwd. Bij zo'n saruratie hoef je niks te doen. Maar waarom bespreek je dit niet gewoon op school?
Ga de volgende keer naar je stage begeleider in plaats van te gaan forummen!!!
Heb trouwens even je vorige topic gelezen... Hoe kan het zijn dat je over dit soort dingen niks weet? Dit is toch de absolute basis van je opleiding? Ik zou vooral zorgen dat je goede begeleiding krijgt hierin want dit moet je echt kunnen hoor...
Houding aanpassen door bed rechteroog te zetten en overwegen zijn pufjes/vernevelingen iets eerder te geven. Maar dat had je stagebegeleider je waarschijnlijk ook kunnen vertellen. Vraag het dan ook, daar leer je van
Waarom kom je toch elke keer hier je vragen stellen?
Je doet een opleiding om een vak te leren en je loopt nu stage om het in de praktijk te leren.
Je stelt hier vragen die je gewoon bij je opleiding leert en kunt navragen als je erover twijfelt.
Ook kun je eens boeken lezen over dit vakgebied. Boeken die jou meer over de mens en gezondheid vertellen.
Stage lopen is er niet voor niets en je hoeft dan nog niet alles te weten, maar jij bent wel erg onzeker. Probeer ook eens een keer zelf iets te bedenken en op te lossen, want hoe wil je anders in godsnaam dit beroep gaan uitoefenen? Je moet dan echt wel wat steviger in je schoenen staan.
Verdiep je nu eerst eens in longaandoeningen. Denken dat je met een raam opendoen de klachten van iemand met COPD laat verdwijnen vind ik niet zo best.
Ik vind het niet professioneel dat je hier dit soort vragen stelt. Als dat is hoe je ten opzichte van je vak staat, vraag ik me af of je nu al wel geschikt bent voor dit beroep. Ga naar je stagebegeleider en bespreek dit op school.
Je bent in opleiding tot verpleegkundige? Bespreek dit soort dingen op je werk en opleiding in plaats van een anoniem forum waar jan en alleman antwoord kan geven!
Ken de COPD leefregels. Vraag het aan je begeleider etc.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven