Gezondheid alle pijlers

afvallen bovenbenen!

12-11-2012 20:34 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie O wie geeft mij de ultieme tip om af te vallen op de bovenbenen. Welke oefeningen juist wel doen of juist laten?
Helaas pindakaas. Trainen worden ze alleen dikker van (wel gespierder, dat dan weer wel, maar zeker niet dunner).

Dus afvallen is de enige remedie. Maar dikke kans dat je dan een hoop botjes wordt met benen die nog steeds niet in verhouding zijn.
Lopen. Heel veel lopen (dat werkte bij mij tenminste).
Je kunt niet plaatselijk afvallen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik lees mee... Hier nog geen wondermiddel. Lopen en fietsen in combinatie met op mijn eten letten helpt.
Liposuctie. Slurpen ze al het vet keurig plaatselijk weg. Afvallen vergeet het maar.
Ja en?
Liposuctie?
Ik doe sinds een klein jaar aan bodypump. Mijn bovenbenen zijn daar wel strakker van geworden (ben een broekmaat gekrompen).. Maar alles slonk erdoor (taille, buik, benen) Helaas voor mij want wilde dat juist niet haha.
Maar je krijgt, zoals eerder genoemd, er vooral veel spieren voor in de plaats, je valt weinig af.
Hmm, balen moet eerlijk zeggen dat ik nu niet sport, toen ik dat wel deed waren ze voor mijn gevoel slanker. Hardlopen bedoel je met lopen?
quote:nikki_nuts schreef op 12 november 2012 @ 20:46:

Liposuctie?

Ja je weet wel, met een holle breinaald. Het gaat waarschijnlijk om de kwabjes aan de binnenkant van je bovenbenen.

Onbegonnen werk of je moet transformeren tot topatleet.

Liposuctie is best ingrijpend maar wel met direct resultaat.
Ja en?
Cavitatie, moet je wel een hele dikke portomonee meenemen
Ben door middel an slender you wel centimers op alleen mijn bovenbenen kwijtgeraakt. Gewoon de andere banken lekker liggen trillen en op de beenbank wel oefeningen doen.
Er is maar één manier om mijn bovenbenen niet meer te laten "schuren" en dat is hardlopen.

Alle andere sporten en afvalpogingen hebben niet geholpen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven