Gezondheid alle pijlers

Afvallen voor een tweede zwangerschap

02-11-2010 21:17 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben opzoek naar lotgenoten. Op zich gaat het super met het afvallen. Bij de eerste zwangerschap duurde het echt lang voordat ik zwanger mocht worden. Dus nu de stap echt gezet door te zeggen eerst 10 kilo kwijt en dan gaan we er weer voor. Mijn vriend heeft ook veel overgewicht en is al zo'n vier weken bezig en 11 kilo afgevallen. Met een eiwitdieet (welke kan ik niet zeggen want dat is reclame)

En nu vandaag ben ik dus ook begonnen en het gaat met goed af. Zoek hier een beetje lotgenoten omdat ik gemotiveerd wil blijven en dat het bij een man altijd sneller gaat!

Dus wie is ook bezig en wie heeft er ook hele goed resultaten behaalt met een eiwitdieet!?

Ik hoop op een paar reactie!!

groet,

Isabel
Hai ik ben ook al 11 kg kwijt. Heb er wel een tijdje over gedaan maar het zat er ook niet in 2 weken op dus dat vind ik niet erg.

Ik vind het dieet heel goed te doen maar ik ben dan ook niet echt een zoetekauw geweest.

IK denk dat het belangrijk is je eigen weg hierin te vinden.

Zo eet ik als ontbijt 2 crackertjes (met heel veel vezels) met kaas en een kop koffie verkeerd. Niet echt volgens dieet maar iets anders krijg ik er niet in. En vroeger ontbeet ik nooit dus ik ben hier al heel blij mee.

Voor de lunch maak ik altijd een salade met tonijn zonder brood of zoiets. En in de avond een stukje vlees of ei met veel groenten. Zonder aardappelen, pasta of rijst.

Als tussendoortje neem ik altijd een stukje kaas of worst.

Lijkt me niet echt heel ongezond. En het werkt.

Heel veel succes met je dieet!
Isolde, wat voor crackers eet je? Ik ben namelijk nog opzoek naar goede.

Isabel, succes!!
Vezelrijk van wasa. 25 % vezels. En toch lekker.
Thanks! Dan ga ik die eens opzoeken. Van normale crackers wil ik er teveel en heb ik na een uur weer trek.
Ja het blijven koolhydraten. Als ik daarna weer honger krijg neem ik dus de kaas, worst of nog beter, een eitje (maar dat niet te vaak)
Dat is absoluut waar. Wat voor worst eet je dan als tussendoortje? Let je nog op het vet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven