Agressief gedrag..
dinsdag 24 oktober 2017 om 21:42
Halloo,
Deze avond was ik een beetje met mijn broertje aan het stoeien, totdat ik aan mezelf merkte dat ik wel erg agressief bezig ben. Ik voelde mezelf een beetje als een kat --- zoals altijd
--- het klinkt misschien gek, maar ik voelde me toen heel erg gevaarlijk en... als een kwade geest zegmaar. Is dit bij meer mensen? Is het een verschijnsel? HELLUP!
xxx
Deze avond was ik een beetje met mijn broertje aan het stoeien, totdat ik aan mezelf merkte dat ik wel erg agressief bezig ben. Ik voelde mezelf een beetje als een kat --- zoals altijd
xxx
dinsdag 24 oktober 2017 om 21:57
Mieuw.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
woensdag 25 oktober 2017 om 10:34
Je als 'een kwade geest' voelen klinkt psychisch nogal ziek. Leg eens uit wat je daarmee bedoelt? Misschien heb je heel hard hulp nodig.
Stoeien kan hoe dan ook gevoelens van boosheid aanwakkeren die je normaal een beetje wegstopt. Dan kun je qua gevoel en dus qua agressiviteit een beetje doorslaan. Belangrijk om dat op tijd aan te voelen en te stoppen. Ik zie wat dat betreft het probleem niet zo.
Stoeien kan hoe dan ook gevoelens van boosheid aanwakkeren die je normaal een beetje wegstopt. Dan kun je qua gevoel en dus qua agressiviteit een beetje doorslaan. Belangrijk om dat op tijd aan te voelen en te stoppen. Ik zie wat dat betreft het probleem niet zo.
woensdag 25 oktober 2017 om 20:14
Waarom reageer je alleen hierop?EnjoyLifeee schreef: ↑25-10-2017 20:03hahah. supervolwassen. ik probeer mijn gevoelens te omschrijven.