Gezondheid alle pijlers

Ai ai, loopneus en traanogen

27-10-2012 20:47 13 berichten
Nouja, de titel zegt het al Sinds vanmiddag heb ik een loopneus en traanogen. En m'n hele hoofd voelt eigenlijk niet zo goed. Bah, ik heb geen zin om ziek te worden! En vooral niet meteen als het even koud is.

Zijn er nog meer kwakkelenden in de zaal?
Alle reacties Link kopieren
Had ik gisteren ook. Extra vitamines, hot coldrex, extra drinken en vroeg onder de wol. Voelde me vandaag al een heel stuk beter!

Beterschap!
Jep, vooral nog keelpijn en ernstige algehele lamlendigheid. Morgen verjaardag dus hoop dat t niet doorzet maar heb donderdag ernstig geknuffeld met een snotterende baby dus ik weet wel waar t vandaan komt.
Echinacea heb ik al genomen, hot coldrex heb ik nog wel in huis. Dat ik daar nou niet aan denk! Thx!
Hier nog een snotteraar, lekker bij geslapen in een dikke pyama gewikkeld in mijn deken en de volgene dag was het al wat beter. Hoewel de loopneus nog loopt..
Ik ben er bíjna vanaf... Mijn stem doet nog niet helemaal mee, maar we komen er wel... Voordat we een jochie worden, hoop ik!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Ha! Heb ik net op tijd de griepspuit gehaald.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Present! Ik hoop ook niet dat ik ziek word.. Kan ik ff niet gebruiken Idd vitaminen slikken, lekker kopje thee, goed voor jezelf zorgen en vroeg naar bed, hoop dat het werkt! Beterschap!
Zelfontplooiing is wellicht ook goed voor je rimpels
Ik heb vanaf gisteren ook keelpijn en een loopneus. Niks aan!
Present. Sinds maandag droge hoestbuien, lopende ( en 's nachts dichtzittende) neus, zere keel. Walrus Chantal present!

Ik ben lamlendig, voel me slecht, maar gezien het herstel van m'n moeder ( die alles een paar dagen voor mij kreeg) duurt het nog maar een dag of 2 en ik ben weer kiplekker.
Zo, Lily ligt onder de wol. Beterschap allemaal!
Ben er hier net weer vanaf..ben 5 dagen thuis geweest..bleh

, beterschap
aan het typen...
Bij mij is het gisteren ook begonnen! Vrijdag een dag naar Duitsland geweest, voelde me toen goed.

Maar toen ik gisterochtend wakker werd, voel ik me zo anders... Lichtelijk hoofdpijn, een droge neus, en droge keel..

Nu vanochtend is het ietsjes erger, ook nog een stijve nek, beetje last van me kaken, een droge neus en een loopneus.. en een droge keel... Mijn vader is nu ook verkouden, zal me wel aangestoken hebben....

Maar wel heerlijk een excuss om de hele dag aan de thee te zitten met de honing, en lekker vitamintjes naar binnenwerken, alhoewel het daar nu wel een beetje laat voor zal zijn...

Zal ook wel komen door de overgang van het weer, van warm naar koud...

Vanavond maar vroeg op bed, want morgen heb ik een toets die ik moet doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven