Ai ai, loopneus en traanogen
zaterdag 27 oktober 2012 om 21:04
Ik ben er bíjna vanaf... Mijn stem doet nog niet helemaal mee, maar we komen er wel... Voordat we een jochie worden, hoop ik!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
zaterdag 27 oktober 2012 om 21:21
zaterdag 27 oktober 2012 om 21:57
zondag 28 oktober 2012 om 08:34
Bij mij is het gisteren ook begonnen! Vrijdag een dag naar Duitsland geweest, voelde me toen goed.
Maar toen ik gisterochtend wakker werd, voel ik me zo anders... Lichtelijk hoofdpijn, een droge neus, en droge keel..
Nu vanochtend is het ietsjes erger, ook nog een stijve nek, beetje last van me kaken, een droge neus en een loopneus.. en een droge keel... Mijn vader is nu ook verkouden, zal me wel aangestoken hebben....
Maar wel heerlijk een excuss om de hele dag aan de thee te zitten met de honing, en lekker vitamintjes naar binnenwerken, alhoewel het daar nu wel een beetje laat voor zal zijn...
Zal ook wel komen door de overgang van het weer, van warm naar koud...
Vanavond maar vroeg op bed, want morgen heb ik een toets die ik moet doen!
Maar toen ik gisterochtend wakker werd, voel ik me zo anders... Lichtelijk hoofdpijn, een droge neus, en droge keel..
Nu vanochtend is het ietsjes erger, ook nog een stijve nek, beetje last van me kaken, een droge neus en een loopneus.. en een droge keel... Mijn vader is nu ook verkouden, zal me wel aangestoken hebben....
Maar wel heerlijk een excuss om de hele dag aan de thee te zitten met de honing, en lekker vitamintjes naar binnenwerken, alhoewel het daar nu wel een beetje laat voor zal zijn...
Zal ook wel komen door de overgang van het weer, van warm naar koud...
Vanavond maar vroeg op bed, want morgen heb ik een toets die ik moet doen!