Al 3 weken ongesteld...
zondag 3 juli 2011 om 12:44
Lieve dames,
Bijna 3 maanden geleden ben ik bevallen van een gezonde zoon. 4 weken lang heb ik kraambloedingen gehad. Ook ben ik 6 weken na de bevalling ter controle bij de gyn geweest. Niet lang daarna werd ik weer voor het eerst ongesteld en ben toen weer aan de pil begonnen. Máár voor de strip leeg was begon ik ineens te bloeden en dat gaat nu al 3 weken door.. Volgens mijn dokter is het een doorbraakbloeding, maar die duren toch niet zo lang? Helaas is mijn dokter nu op vakantie en ik zit behoorlijk te piekeren vandaag en kan de praktijk niet bellen nu . Vandaar dit berichtje op het forum.
Heeft iemand dit ook wel eens gehad?
Bijna 3 maanden geleden ben ik bevallen van een gezonde zoon. 4 weken lang heb ik kraambloedingen gehad. Ook ben ik 6 weken na de bevalling ter controle bij de gyn geweest. Niet lang daarna werd ik weer voor het eerst ongesteld en ben toen weer aan de pil begonnen. Máár voor de strip leeg was begon ik ineens te bloeden en dat gaat nu al 3 weken door.. Volgens mijn dokter is het een doorbraakbloeding, maar die duren toch niet zo lang? Helaas is mijn dokter nu op vakantie en ik zit behoorlijk te piekeren vandaag en kan de praktijk niet bellen nu . Vandaar dit berichtje op het forum.
Heeft iemand dit ook wel eens gehad?
anoniem_636f8bedc6557 wijzigde dit bericht op 03-07-2011 12:45
Reden: taalfout
Reden: taalfout
% gewijzigd
zondag 3 juli 2011 om 12:50
Ja De eerste vijf maanden gaf ik borstvoeding, dus toen werd ik niet ongesteld. Toen ik daarmee stopte heb ik de eerste paar cycli zonder pil gedaan, dat ging zo ongeveer net als vroeger, al was mijn menstruatie wel een stuk zwaarder. Toen ik met de pil begon was ik echter een grote doorbraakbloeding: non-stop ongesteld. Ik ben na drie maanden pil daarom gestopt, en vanwege mijn humeur na twee maanden toch maar weer begonnen. Sindsdien gaat het opeens weer helemaal goed: geen doorbraakbloedingen, alles loopt weer zoals vanouds. Ik zou het dus nog even tijd geven. Eventueel een paar maanden stoppen en dan weer beginnen. Sterkte!
zondag 3 juli 2011 om 12:56
herkenbaar! Hier na de bevalling 5 weken gevloeid, daarna één week niet en toen begon het feest weer, bijna continu ongesteld.
Nu sinds 5 weken een mirena spiraal, en ook sindsdien (licht) ongesteld, volgens mijn HA was dit niet zorgelijk...
Ik heb echt het idee dat ik al 7 maanden non stop ongesteld ben, zucht.. hopelijk houdt het bij jou snel op.
Ik zou morgen even de huisartsenpraktijk bellen, misschien dat een andere huisarts je even te woord kan staan.
Succes!
Nu sinds 5 weken een mirena spiraal, en ook sindsdien (licht) ongesteld, volgens mijn HA was dit niet zorgelijk...
Ik heb echt het idee dat ik al 7 maanden non stop ongesteld ben, zucht.. hopelijk houdt het bij jou snel op.
Ik zou morgen even de huisartsenpraktijk bellen, misschien dat een andere huisarts je even te woord kan staan.
Succes!