Gezondheid alle pijlers

al drie dagen zware hoofdpijn

21-11-2012 18:36 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen ik heb wel vaker hoofdpijn diagnose was volgens huisarts migrane afgewiseld met migrane.Echter migrane duurt bij mij een dag en meestal twee dagen om bij te komen van de aanval.Een spaninghoofdpijn,duurt ook maar 1 dag echter nu al drie dagen heel zware hoofdpijn pijnstilers van het zwaartse kaliber helpen zelf niet.Werken gaat lastig fietsen doet zelfs pijn.Word er ook miselijk van.En huilen staat me nader dan het lachen mocht het morgen niet over zijn dan bel ik de huisarts maar wie heeft er tips de avond door te komen en de nacht?

gr

ps ben laageleterd
Ah ok, op die manier.
Hoeveel water /vocht heb je gehad afgelopen 3 dagen ?

Wanneer ik na migraine aanval niet zorg voor voldoende vocht dan blijft er dat onwijze zware rothoofdpijn.

Mijn moeder heeft altijd de spuiten klaar liggen in haar nachtkastje wanneer ze er niet goed uit komt uit die aanval..

Kan best zijn dat dit ook zo is bij jou , misschien een flinke spuit vragen aan de huisarts ?
vandaag even bij huisartsen post geweest . mag bij ifbrufen nog een paracamol en na het weekend als het niet over is afspraak maken gember ga ik proberen.Verder de strees vermijden zo ver mogelijk maar nog steeds hoofdpijn nu vooral in golven
ik drink omdat ik bezig ben me eetpatroon te veranderen heel veel water zeker 1 liter per dag en drink ernaast heel veel thee
quote:divafiary schreef op 23 november 2012 @ 19:00:

ik drink omdat ik bezig ben me eetpatroon te veranderen heel veel water zeker 1 liter per dag en drink ernaast heel veel thee

Wat dronk je voordat je je eetpatroon ging veranderen? Veel koffie en/of cola misschien? Als je dat nu niet meer drinkt of veel minder, dan kan het gemis van caffeine je hoofdpijn tijdelijk verergeren.

Ben je rusteloos of kun je wel rustig in bed gaan liggen?
Door het veranderen van je eetpatroon en het drnken van veel water kan het ook zijn je veel afvalstoffen aan het afvoeren bent en dus hoofdpijn. Vervelend zeg, dat het nog niet weg is!! Hoop snel voor je.
cola drink al half jaarty bijna nooit meer dan had ik daar al eerder last van moeten hebben denk ik ik kan in bed gaan ligen en slapen lukt ook wel probleem is alleen dat ik nu ook het liefst ging wat ik denkelijk ook zo ga doen alleen ga ik dan nog lezen anders ben ik vanacht om 12 uur weer wakker met knalende koppijn en bonzend hart.daariom ga ik liever niet te vroeg slapen
ja ff het begint ook super te vervelen nu maar goed nu wekend extra morgen hele dag niks gepland en dus ook geen stres
Wat voor mij heeft geholpen is het dagelijks slikken van magnesium. Ik heb nu gelukkig bijna nooit meer migraine. En als ik het wel heb dan neem ik extra magnesium in warm water opgelost, appelsap met inderdaad zoals eerder vernoemd gember. En ik had echt horror aanvallen met vlekken, verlamming in arm en mond, niet meer kunnen praten en soms flauwvallen...op een bepaald moment had ik drie aanvallen of meer per week..en nu minimaal gelukkig.

Ik hoop dat je snel opknapt!
oke ik zal eens gaan kijken voor magnesuim waar krijg ik dat ?

inmidels bij de huis arts geweest,Mijn nek en schouder zitten vast daar komt het dus vandaan.Krijg nu fysio theraphie want huis arts zei dat het anders niet over ging heb ook nu erbij flinke last van me nek en schouder morgen dus de fysio bellen.
Divafiary, je drinkt een liter water schrijf je en daarnaast heel veel thee? Ben je ervan op de hoogte dat teveel drinken ook niet goed is? Dat je daarmee je zouten weg kunt spoelen? Is de huisarts ervan op de hoogte dat je opeens zo veel meer bent gaan drinken? Zo niet, dan zou ik dat nog wel even bij de huisarts melden namelijk en wellicht even bloedonderzoek laten doen naar je zoutenbalans.
Bij de etos kun je da krijgen divafairy...
zo veel meer valt wel mee dronk altijd al veel drink nu wat meer water.wil even kijken hoe de fysio loopt.Anders al nog een bloed onderzoek laten doen bedankt voor de tip
quote:divafiary schreef op 26 november 2012 @ 19:37:

Mijn nek en schouder zitten vast daar komt het dus vandaan.Krijg nu fysio theraphie want huis arts zei dat het anders niet over ging heb ook nu erbij flinke last van me nek en schouder morgen dus de fysio bellen.

Zoals ik al eerder schreef: chiropractor. Bij mij kreeg de fysiotherapeut het niet los of het zat met een dag weer vast. Sinds ik bij de chiropractor kom, gaat het veel beter. Mocht de fysiotherapie onvoldoende resultaat opleveren, denk daar dan eens aan ...

Sterkte ermee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven