al meer dan 2 weken...
zondag 21 november 2010 om 09:40
na altijd normale menstruatiecyclus gehad te hebben , heb ik nu sinds ruim 2 weken (16 dagen) al een menstruatie. Wordt het wel aardig zat nu, maar maak me ook wel zorgen waardoor dit kan komen. Kan pas eind volgende week bij huisarts terecht helaas.
Ik gebruik geen anticonceptie pil of iets. En was altijd keurig op tijd en normale tijden.
Enig idee waardoor dit kan komen, maar nog beter, hoe kom ik er weer vanaf ?
Ik gebruik geen anticonceptie pil of iets. En was altijd keurig op tijd en normale tijden.
Enig idee waardoor dit kan komen, maar nog beter, hoe kom ik er weer vanaf ?
woensdag 1 december 2010 om 10:04
woensdag 1 december 2010 om 11:55
ijzergehalte is 9.6 dus heel hoog. Net de echo gehad, zag er tegenop maar viel me reuze mee. Een leuke vrouwelijke gyneacoloog waarbij je je al snel op je gemak voelt.
Alles zag er daarbinnen gelukkig goed uit, geen bomen, cysten enz.En dun slijmvlies.
Zoals het nu lijkt heb ik een eisprong gemist en daardoor is alles in de soep gelopen. Provera heeft niet veel gedaan aan het vloeien maar daardoor hopelijk wel een normale balans en krijg ik met een dag of drie een ontrekkingsbloeding (zal niet veel verandering opmerken) maar hopelijk gaat het dan na een paar dagen ook weer weg.
Mocht het niet zo zijn moet ik volgende maand terugkomen.
Ze heeft me wel een folder meegegeven over mirena spiraal, maar ik ben niet zo van middeltjes.
Alles zag er daarbinnen gelukkig goed uit, geen bomen, cysten enz.En dun slijmvlies.
Zoals het nu lijkt heb ik een eisprong gemist en daardoor is alles in de soep gelopen. Provera heeft niet veel gedaan aan het vloeien maar daardoor hopelijk wel een normale balans en krijg ik met een dag of drie een ontrekkingsbloeding (zal niet veel verandering opmerken) maar hopelijk gaat het dan na een paar dagen ook weer weg.
Mocht het niet zo zijn moet ik volgende maand terugkomen.
Ze heeft me wel een folder meegegeven over mirena spiraal, maar ik ben niet zo van middeltjes.
woensdag 1 december 2010 om 12:45