Gezondheid alle pijlers

allergie Huisstofmijt Nu verholpen

05-03-2013 21:33 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al tijden last van hooikoorts huisstofmijt Rode ogen etc,,Nu eindelijk z.g.a. verlost...Wist je dat je bij je allergie voor o.a Huisstofmijt ook goed naar je meubels moet kijken.

Ik heb onlangs mijn auto en bank goed laten reinigen,, nu op naar minder allergie

Ben blij met mijn diepgereinigde banken..
La me raden: jij hebt vast een top adresje...

Je diepgereinigde banken
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:baubo schreef op 05 maart 2013 @ 21:33:

Wist je dat je bij je allergie voor o.a Huisstofmijt ook goed naar je meubels moet kijken.

Ik kijk naar mijn meubels tot ik een ons weeg, maar het helpt geen flikker! Toch maar gewoon mijn medicijnen innemen
quote:saaaaar81 schreef op 05 maart 2013 @ 21:40:

Je diepgereinigde banken Zouden ze ook zelfreinigend zijn? Dan heb ik wel interesse.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Hebben we TO weggejaagd?
Fantastisch?

En dat ga je een paar keer per week doen?
Alles van hout in huis he? Dan heb je ook nergens meer last van. Zit wel kalote, en sláápt nog kuttiger, maar dan héb je ook wat!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Gefeliciteerd hoor, en nu?
Als dat spul nou je banken diep reinigt hè, doen ze ook vloeren, badkamers, wc's en slaapkamers?

Dan zet ik een paar potjes neer...

Lijkt me wel handig, zelfreinigende potjes!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
profiel verwijderd
bedankt voor jullie positieve reactie's, helaas hielpen mijn medicijnen niet voldoende,, ,Fijn als je ergens blij mee bent en dit hier kan delen... Mij vloeren en badkamers zijn niet van stof... Je merkt dat sommigen van jullie niet weten wat een allergie is, misschien s verdiepen.., maar geeft niet hoor ook jij bedankt voor je reactie
Heb je je matras al gestreken met een lauw strijkijzer ?

En je wilt niet weten wat er in je hoofdkussen woont...

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Dank je Snoesje voor het plaatje

En ja ik heb zelf hooikoorts, en allergisch voor huistofmijt, katten, vogels alles waar ze standaard op testen behalve de hond.

Mijn huis daar op aangepast, omdat ik niet alleen maar manlief ook allergisch is, dus gladde vloeren, geen gordijnen van stof, leren banken, leren eettafelstoelen, speciale matras hoezen, anti allergie dekbedden, beddengoed handdoeken etc. standaard wassen op 60 graden, veel dweilen, geen knuffels in de kamer, staan alleen bij dochter op haar slaapkamer, in de auto de pollenfilter regelmatig vervangen. Maar diepgereinigde banken heb ik niet.
quote:baubo schreef op 05 maart 2013 @ 22:48:

bedankt voor jullie positieve reactie's, helaas hielpen mijn medicijnen niet voldoende,, ,Fijn als je ergens blij mee bent en dit hier kan delen... Mij vloeren en badkamers zijn niet van stof... Je merkt dat sommigen van jullie niet weten wat een allergie is, misschien s verdiepen.., maar geeft niet hoor ook jij bedankt voor je reactieIk weet echt wel wat een allergie is. Alleen helpt zo'n reiniging maar even.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven