allergie Huisstofmijt Nu verholpen
dinsdag 5 maart 2013 om 21:33
Al tijden last van hooikoorts huisstofmijt Rode ogen etc,,Nu eindelijk z.g.a. verlost...Wist je dat je bij je allergie voor o.a Huisstofmijt ook goed naar je meubels moet kijken.
Ik heb onlangs mijn auto en bank goed laten reinigen,, nu op naar minder allergie
Ben blij met mijn diepgereinigde banken..
Ik heb onlangs mijn auto en bank goed laten reinigen,, nu op naar minder allergie
Ben blij met mijn diepgereinigde banken..
dinsdag 5 maart 2013 om 21:42
dinsdag 5 maart 2013 om 21:59
Alles van hout in huis he? Dan heb je ook nergens meer last van. Zit wel kalote, en sláápt nog kuttiger, maar dan héb je ook wat!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
dinsdag 5 maart 2013 om 22:48
bedankt voor jullie positieve reactie's, helaas hielpen mijn medicijnen niet voldoende,, ,Fijn als je ergens blij mee bent en dit hier kan delen... Mij vloeren en badkamers zijn niet van stof... Je merkt dat sommigen van jullie niet weten wat een allergie is, misschien s verdiepen.., maar geeft niet hoor ook jij bedankt voor je reactie
dinsdag 5 maart 2013 om 23:39
Dank je Snoesje voor het plaatje
En ja ik heb zelf hooikoorts, en allergisch voor huistofmijt, katten, vogels alles waar ze standaard op testen behalve de hond.
Mijn huis daar op aangepast, omdat ik niet alleen maar manlief ook allergisch is, dus gladde vloeren, geen gordijnen van stof, leren banken, leren eettafelstoelen, speciale matras hoezen, anti allergie dekbedden, beddengoed handdoeken etc. standaard wassen op 60 graden, veel dweilen, geen knuffels in de kamer, staan alleen bij dochter op haar slaapkamer, in de auto de pollenfilter regelmatig vervangen. Maar diepgereinigde banken heb ik niet.
En ja ik heb zelf hooikoorts, en allergisch voor huistofmijt, katten, vogels alles waar ze standaard op testen behalve de hond.
Mijn huis daar op aangepast, omdat ik niet alleen maar manlief ook allergisch is, dus gladde vloeren, geen gordijnen van stof, leren banken, leren eettafelstoelen, speciale matras hoezen, anti allergie dekbedden, beddengoed handdoeken etc. standaard wassen op 60 graden, veel dweilen, geen knuffels in de kamer, staan alleen bij dochter op haar slaapkamer, in de auto de pollenfilter regelmatig vervangen. Maar diepgereinigde banken heb ik niet.
woensdag 6 maart 2013 om 08:53
quote:baubo schreef op 05 maart 2013 @ 22:48:
bedankt voor jullie positieve reactie's, helaas hielpen mijn medicijnen niet voldoende,, ,Fijn als je ergens blij mee bent en dit hier kan delen... Mij vloeren en badkamers zijn niet van stof... Je merkt dat sommigen van jullie niet weten wat een allergie is, misschien s verdiepen.., maar geeft niet hoor ook jij bedankt voor je reactieIk weet echt wel wat een allergie is. Alleen helpt zo'n reiniging maar even.
bedankt voor jullie positieve reactie's, helaas hielpen mijn medicijnen niet voldoende,, ,Fijn als je ergens blij mee bent en dit hier kan delen... Mij vloeren en badkamers zijn niet van stof... Je merkt dat sommigen van jullie niet weten wat een allergie is, misschien s verdiepen.., maar geeft niet hoor ook jij bedankt voor je reactieIk weet echt wel wat een allergie is. Alleen helpt zo'n reiniging maar even.