Alles draait....
vrijdag 2 mei 2014 om 12:11
Ik voel me zo naar, ben zo vreselijk duizelig! Het begon gistermiddag toen ik aan het koken was. Toen kreeg ik het gevoel dat ik zou vallen. Vriend kon me opvangen en plantte me op een stoel. Vroeg naar bed gegaan en dacht dat het vanmorgen wel weer ging.
Op mijn werk bleek dat het toch niet goed ging dus ben terug naar huis gegaan. Lig nu in bed maar het wordt maar niet minder Als ik me ook maar iets beweeg draait de hele wereld om me heen. Heb een drukke periode achter de rug (net gaan samenwonen), zou het daardoor kunnen komen?
Op mijn werk bleek dat het toch niet goed ging dus ben terug naar huis gegaan. Lig nu in bed maar het wordt maar niet minder Als ik me ook maar iets beweeg draait de hele wereld om me heen. Heb een drukke periode achter de rug (net gaan samenwonen), zou het daardoor kunnen komen?

vrijdag 2 mei 2014 om 12:15
Dat kan best door je drukke periode komen.
Ons lichaam zit raar in elkaar.
Ik weet niet of je medicijnen gebruikt maar ook door verkeerd medicijngebruik kan je enorm naar worden.
Het kan ook zijn dat je een griepje onder de leden hebt.
Kortom, het kan zoveel oorzken hebben, welke oorzaak het bij jou heeft, durf ik niet te zeggen.
Ons lichaam zit raar in elkaar.
Ik weet niet of je medicijnen gebruikt maar ook door verkeerd medicijngebruik kan je enorm naar worden.
Het kan ook zijn dat je een griepje onder de leden hebt.
Kortom, het kan zoveel oorzken hebben, welke oorzaak het bij jou heeft, durf ik niet te zeggen.
vrijdag 2 mei 2014 om 12:16

vrijdag 2 mei 2014 om 12:51
quote:minoes5 schreef op 02 mei 2014 @ 12:44:
Ik moet direct aan Ménière denken. Hierbij draait alles om je heen, ook terwijl je zelf niet beweegt.
Ik zou in ieder geval de huisarts thuis laten komen.
Heel veel sterkte!Ik ook. Maar het kan van alles zijn natuurlijk. In ieder geval is het niet normaal, bellen dus!
Ik moet direct aan Ménière denken. Hierbij draait alles om je heen, ook terwijl je zelf niet beweegt.
Ik zou in ieder geval de huisarts thuis laten komen.
Heel veel sterkte!Ik ook. Maar het kan van alles zijn natuurlijk. In ieder geval is het niet normaal, bellen dus!

vrijdag 2 mei 2014 om 13:05
vrijdag 2 mei 2014 om 13:12
quote:saraaa-- schreef op vrijdag 02 mei 2014 13:05 Of hyperventilatie, of iets met je evenwichtsorgaan, of zwanger, of erger, of iets anders... Het kan echt van alles zijn TO. Gewoon even de HA bellen.
Sterkte. Ik weet hoe naar het kan zijn.
Hyperventilatie heb ik inderdaad last van, dat zou het kunnen zijn, zeker in combinatie met de drukke periode. Zwangerschapstest heb ik gisteravond gedaan en die was negatief.
Heb de huisarts gebeld, kan straks terecht. Durf zo niet het weekend in.
Sterkte. Ik weet hoe naar het kan zijn.
Hyperventilatie heb ik inderdaad last van, dat zou het kunnen zijn, zeker in combinatie met de drukke periode. Zwangerschapstest heb ik gisteravond gedaan en die was negatief.
Heb de huisarts gebeld, kan straks terecht. Durf zo niet het weekend in.
vrijdag 2 mei 2014 om 13:17

vrijdag 2 mei 2014 om 13:36
quote:bloempje027 schreef op 02 mei 2014 @ 13:12:
[...]
Heb de huisarts gebeld, kan straks terecht. Durf zo niet het weekend in.Fijn Bloempje, succes en sterkte.
[...]
Heb de huisarts gebeld, kan straks terecht. Durf zo niet het weekend in.Fijn Bloempje, succes en sterkte.
vrijdag 2 mei 2014 om 16:32
Ben net thuis van de huisarts. Het heet BPPD (benigne paroxismale positieduizeligheid) en het moet vanzelf weer overgaan. En oefeningen meegekregen die moeten helpen om het sneller beter te laten gaan. De buisjes in mijn evenwichtsorgaan zijn verstopt en daarom lijkt de wereld 100x sneller te draaien dan normaal