Gezondheid alle pijlers

Alles draait....

02-05-2014 12:11 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me zo naar, ben zo vreselijk duizelig! Het begon gistermiddag toen ik aan het koken was. Toen kreeg ik het gevoel dat ik zou vallen. Vriend kon me opvangen en plantte me op een stoel. Vroeg naar bed gegaan en dacht dat het vanmorgen wel weer ging.

Op mijn werk bleek dat het toch niet goed ging dus ben terug naar huis gegaan. Lig nu in bed maar het wordt maar niet minder Als ik me ook maar iets beweeg draait de hele wereld om me heen. Heb een drukke periode achter de rug (net gaan samenwonen), zou het daardoor kunnen komen?
Ik zou je huisarts bellen. Het kan van alles zijn, dat kunnen wij hier niet zeggen.
Huisarts bellen. Het kan van alles zijn. Zo begon de TIA van mijn vader, maar zo begon ook de zwangerschap van mijn collega (lage bloeddruk).
Dat kan best door je drukke periode komen.

Ons lichaam zit raar in elkaar.

Ik weet niet of je medicijnen gebruikt maar ook door verkeerd medicijngebruik kan je enorm naar worden.

Het kan ook zijn dat je een griepje onder de leden hebt.

Kortom, het kan zoveel oorzken hebben, welke oorzaak het bij jou heeft, durf ik niet te zeggen.
Last van je evenwichtsorgaan? ( wil nog wel eens een vervelende bijkomstigheid zijn van een verkoudheid/ holten ontsteking)

Maar redhothead heeft gelijk, de ha is de enige die een goede diagnose kan stellen....
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Huisarts, en laat ook even je bloeddruk opmeten.Te laag of te hoog kan ook een oorzaak zijn.
Huisarts kan ik wel bellen inderdaad, maar ik durf nu niet te fietsen. Heb wel vaker last gehad van duizeligheid, maar nu is het wel heel erg. Loop als een dronkeman, moet me overal aan vasthouden.
Het was een kleinere moeite geweest om de huisarts te bellen in plaats van er gezellig over te babbelen op het forum.
Huisarts langs laten komen dan. Hier moet je het zekere voor het onzekere nemen. Achter het beeldscherm weg en bellen.
Ik moet direct aan Ménière denken. Hierbij draait alles om je heen, ook terwijl je zelf niet beweegt.

Ik zou in ieder geval de huisarts thuis laten komen.

Heel veel sterkte!
quote:minoes5 schreef op 02 mei 2014 @ 12:44:

Ik moet direct aan Ménière denken. Hierbij draait alles om je heen, ook terwijl je zelf niet beweegt.

Ik zou in ieder geval de huisarts thuis laten komen.

Heel veel sterkte!Ik ook. Maar het kan van alles zijn natuurlijk. In ieder geval is het niet normaal, bellen dus!
Huisarts bellen. Kan ontsteking aan evenwichtsorgaan zijn, maar ook meniere. Niet zo het weekend in gaan.

Ik ben zelf al ruim 20 jaar met regelmaat duizelig en weet hoe akelig je je dan voelt. Sterkte.
Of hyperventilatie, of iets met je evenwichtsorgaan, of zwanger, of erger, of iets anders... Het kan echt van alles zijn TO. Gewoon even de HA bellen.

Sterkte. Ik weet hoe naar het kan zijn.
Het recht om gehoord te worden sluit niet automatisch het recht in om serieus genomen te worden
quote:saraaa-- schreef op vrijdag 02 mei 2014 13:05 Of hyperventilatie, of iets met je evenwichtsorgaan, of zwanger, of erger, of iets anders... Het kan echt van alles zijn TO. Gewoon even de HA bellen.

Sterkte. Ik weet hoe naar het kan zijn.

Hyperventilatie heb ik inderdaad last van, dat zou het kunnen zijn, zeker in combinatie met de drukke periode. Zwangerschapstest heb ik gisteravond gedaan en die was negatief.

Heb de huisarts gebeld, kan straks terecht. Durf zo niet het weekend in.
Zwangerschapstesten kun je beter in de ochtend doen. De mijne begon hier ook mee.

Maar zoals iedereen hier zegt bel je ha. Is er niemand die je kan brengen? Doen ze geen huisbezoek? Je had beter vanmorgen al kunnen bellen.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
O, en als je niet durft te fietsen: ik weet niet hoe het bij jou in de omgeving zit, maar wij hebben hier een aantal briljante opties voor zulk soort situaties:

- Bus

- Tram

- Taxi

- Huisbezoek

Kies een van de vier!
quote:bloempje027 schreef op 02 mei 2014 @ 13:12:

[...]

Hyperventilatie heb ik inderdaad last van, dat zou het kunnen zijn, zeker in combinatie met de drukke periode. Zwangerschapstest heb ik gisteravond gedaan en die was negatief.

Heb de huisarts gebeld, kan straks terecht. Durf zo niet het weekend in.Fijn Bloempje, succes en sterkte.
Goed dat je even naar de dokter gaat!
Succes!
Ja naar je huisarts en ga desnoods nu of op zaterdag wanneer je duizelig blijft, bel de dokterspost.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ben net thuis van de huisarts. Het heet BPPD (benigne paroxismale positieduizeligheid) en het moet vanzelf weer overgaan. En oefeningen meegekregen die moeten helpen om het sneller beter te laten gaan. De buisjes in mijn evenwichtsorgaan zijn verstopt en daarom lijkt de wereld 100x sneller te draaien dan normaal :-)
Sterkte en beterschap, nu weet je in ieder geval wat er aan de hand is.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Dank je. Wel fijn om te weten ja. Nu braaf de oefeningen doen en wachten tot het beter gaat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven