Gezondheid alle pijlers

angstig van duizeligheid

05-04-2013 00:50 9 berichten
Ik heb gistermorgen een draaiduizeligheidaanval gehad en voel me nu nog zo naar, misselijk en duizelig wordt er heel angstig van.

Heb ook een angststoornis fijne combi......

iemand bekend mee? en mss tips
Alle reacties Link kopieren
Go see a doctor!
Dit heb je laatst toch ook al een keer gehad? Ik zou ook ff naar de huisarts gaan. Maar het hoort ook wel bij de paniek die jij vaak voelt.
Ja, even naar de dokter.

Zeker in combinatie met je angst stoornis.

Want waarschijnlijk is er niets aan de hand, maar laat de dokter je dan maar even geruststellen.

Voor je het weet wordt het in je hoofd zo groot dat je ervan doordraait.
quote:prinses1970 schreef op 05 april 2013 @ 00:50:

Heb ook een angststoornis fijne combi......

Niet ondenkbaar dat het een met het ander te maken heeft.

Je opent aan de lopende band topics over angsten en paniek TO, dus je bent er wel heel erg mee bezig.

Denk dat je arts er wel wat zinnigs over kan zeggen.
Ga in therapie ipv allerlei topic over angstaanvallen te openen zou ik zeggen.
Ik zeg: Hyperventilatie!

Maar ik ben je dokter niet, en dat is degene die er wel een zinvolle uitspraak over kan doen.
ben er al mee naar dokter geweest en volgens haar is het iets met mijn evenwichtsorgaan en heeft het niets met mijn angststoornis te maken buiten het feit om dat ik natuurlijk wel angstig van wordt
quote:tof schreef op vrijdag 05 april 2013 09:58 Ik zeg: Hyperventilatie!

Maar ik ben je dokter niet, en <i>dat</i> is degene die er wel een zinvolle uitspraak over kan doen. Precies, dat is ook het eerste waar ik aan dacht. Bij mij kwam het wel daardoor in ieder geval. Heb een tijdje ademhalings therapie gehad en nu gaat het veel beter. En als ik soms toch nog een aanval heb, kan ik er beter mee omgaan. Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven