asbest
maandag 28 maart 2011 om 23:40
hoihoi, ik heb geen probleem, maar ik zit met een rare vraag eigenlijk. Ik sprak een kennis en die vertelde dat hij naar een natuurgenezer gaat omdat hij zich niet lekker voelt. En die natuurgenezer ontdekte via zijn energie dat hij asbest in zijn lichaam heeft en daardoor zo moe is. Nu krijgt hij druppels die hij om zijn navel moet smeren. Het lichaam neemt die druppels op en via het bindweefsel wordt dan de asbest uit zijn lichaam verwijderd. Al 2/3 van het asbest is op deze manier uit zijn longen verwijderd. Nou, ik vind dit echt zo'n raar verhaal. Dus ik gegoogled hierop, maar het enige was ik lees is dat je niet getest kan worden op asbest. Je merkt pas dat je het hebt als je er last van krijgt. En dat het niet uit je lichaam verwijderd kan worden, als het in je longen zit, zit het er voor altijd. Wat moet ik nu van dat verhaal denken? Hij voelt zich nu al een stuk beter, zegt hij. Wie heeft hier ook ervaring mee?
dinsdag 29 maart 2011 om 09:07
Idd, als je asbest in je lichaam/longen hebt, kom je er pas achter als het zich gevormd heeft tot kanker, en bij dit soort kanker altijd te laat dus..
Ik kan mij toch erg kwaad maken om zulke mensen.
Ik heb een dierbare jong verloren aan asbestkanker, echt een vreselijke ziekte. Dat van die kwakzalvers hun slaatje slaan uit de angst van anderen...
Heeft je oom eerder met asbest gewerkt oid? Waar komt zijn angst vandaan?
Is hij ook bang voor andere aandoeningen? (dan heeft hij een goeie klant erbij..)
Lijkt mij moeilijk om hem te overtuigen van de nutteloosheid als hij er zelf een rotsvast vertrouwen in heeft. Wel mag jij kritisch zijn en jouw ideeën ervover vertellen (vind ik)
Ik kan mij toch erg kwaad maken om zulke mensen.
Ik heb een dierbare jong verloren aan asbestkanker, echt een vreselijke ziekte. Dat van die kwakzalvers hun slaatje slaan uit de angst van anderen...
Heeft je oom eerder met asbest gewerkt oid? Waar komt zijn angst vandaan?
Is hij ook bang voor andere aandoeningen? (dan heeft hij een goeie klant erbij..)
Lijkt mij moeilijk om hem te overtuigen van de nutteloosheid als hij er zelf een rotsvast vertrouwen in heeft. Wel mag jij kritisch zijn en jouw ideeën ervover vertellen (vind ik)
donderdag 31 maart 2011 om 18:35
ja, het klinkt echt onzinnig he en als ik het zo lees van Plukjepulk dan vind ik het eigenlijk nog wel iets om kwaad over te worden ook op die natuurgenezeres en eigenlijk ook op die kennis. Nou, als ik hem weer zie, zal ik hem zeggen dat hij even moet nadenken over die behandelingen die hij heeft
met een stok in zijn kont 3x een rondje rennen om een boom. Hoe kom je erop. Zie het helemaal voor mij!
met een stok in zijn kont 3x een rondje rennen om een boom. Hoe kom je erop. Zie het helemaal voor mij!