Gezondheid alle pijlers

asbest

28-03-2011 23:40 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoihoi, ik heb geen probleem, maar ik zit met een rare vraag eigenlijk. Ik sprak een kennis en die vertelde dat hij naar een natuurgenezer gaat omdat hij zich niet lekker voelt. En die natuurgenezer ontdekte via zijn energie dat hij asbest in zijn lichaam heeft en daardoor zo moe is. Nu krijgt hij druppels die hij om zijn navel moet smeren. Het lichaam neemt die druppels op en via het bindweefsel wordt dan de asbest uit zijn lichaam verwijderd. Al 2/3 van het asbest is op deze manier uit zijn longen verwijderd. Nou, ik vind dit echt zo'n raar verhaal. Dus ik gegoogled hierop, maar het enige was ik lees is dat je niet getest kan worden op asbest. Je merkt pas dat je het hebt als je er last van krijgt. En dat het niet uit je lichaam verwijderd kan worden, als het in je longen zit, zit het er voor altijd. Wat moet ik nu van dat verhaal denken? Hij voelt zich nu al een stuk beter, zegt hij. Wie heeft hier ook ervaring mee?
Geen ervaring mee, vind het ook best vreemd en niet erg plausibel klinken. Maar als het werkt... Misschien het placebo effect?
Je weet maar nooit
Die kennis laat zich dus iets aanpraten en laat zich daarvoor behandelen? Koekoek, zeg ik.
Grote flauwekul.

Maar als hij zich er beter en minder moe door voelt en er verder niet financieel of anderszins onder lijdt, zou ik me er verder niet druk om kunnen maken.
Wel superhandig, dat hij nou net iets heeft wat niet getest kan worden.

Placebo, werkt vaker dan je denkt.
Ik vind het wel geweldig dat je het om je navel moet smeren
Bazinga!
wat een enorm zwetsverhaal, je kennis wordt gewoon opgelicht
Ik les nu al drie keer dat hij het om zijn snavel moet smeren
Optimist tot in de kist!
Mag ik even heel hard lachen?

Ik dacht dat je een vraag ging stellen over wat je moest doen met asbestplaten in je oude keuken ofzo. tsssss Dit is echt de grootste onzin die ik ooit gehoordlezen heb.
Hij kan van mij ook wel een flesje speciaal water krijgen, issie in 1x overal van af.
Als die kerel had gezegd dat je kennis met een tak in zijn kont drie keer om een boom moet rennen, had hij dat dan ook geloofd?

Echt onzinnige aanpraterij...!
Idd, als je asbest in je lichaam/longen hebt, kom je er pas achter als het zich gevormd heeft tot kanker, en bij dit soort kanker altijd te laat dus..

Ik kan mij toch erg kwaad maken om zulke mensen.

Ik heb een dierbare jong verloren aan asbestkanker, echt een vreselijke ziekte. Dat van die kwakzalvers hun slaatje slaan uit de angst van anderen...

Heeft je oom eerder met asbest gewerkt oid? Waar komt zijn angst vandaan?

Is hij ook bang voor andere aandoeningen? (dan heeft hij een goeie klant erbij..)

Lijkt mij moeilijk om hem te overtuigen van de nutteloosheid als hij er zelf een rotsvast vertrouwen in heeft. Wel mag jij kritisch zijn en jouw ideeën ervover vertellen (vind ik)
Ter info als je asbest vezels in je lichaam heb die te groot zijn voor je lichaam om ze er zelf uit te werken gaat dit ook niet werken. Of je lichaam kan het er uit werken of niet. Zo niet dan kan je als je pech heb er kanker van krijgen.
ja, het klinkt echt onzinnig he en als ik het zo lees van Plukjepulk dan vind ik het eigenlijk nog wel iets om kwaad over te worden ook op die natuurgenezeres en eigenlijk ook op die kennis. Nou, als ik hem weer zie, zal ik hem zeggen dat hij even moet nadenken over die behandelingen die hij heeft

met een stok in zijn kont 3x een rondje rennen om een boom. Hoe kom je erop. Zie het helemaal voor mij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven