AU! Mijn tepels!
vrijdag 11 mei 2012 om 23:39
Sinds een paar dagen doen mijn tepels ontzettend veel pijn. Elke aanraking, elke schommeling van de buste... AU!
Ik heb net wat gegoogled en waarschijnlijk komt het doordat ik ben gestopt met de Nuvaring. Google vertelt me alleen dat meer mensen deze ervaring hebben, niet wanneer het ophoudt.
Zou het heel gek zijn ze in een bakje ijswater te hangen? Nee toch?
Ik heb net wat gegoogled en waarschijnlijk komt het doordat ik ben gestopt met de Nuvaring. Google vertelt me alleen dat meer mensen deze ervaring hebben, niet wanneer het ophoudt.
Zou het heel gek zijn ze in een bakje ijswater te hangen? Nee toch?
vrijdag 11 mei 2012 om 23:45
Hee, heb ik ook last van en ben ook net gestopt met de nuvaring! Ben alleen overgegaan op de pil, dus ik dacht dat het een bijwerking van de pil was. Maar hoe dan ook: het zijn weer eens die rothormonen.
Normaal tape ik ze, als ze pijn doen (wel pijnlijk om de sticker of tape er weer af te halen...). Maar n doen ze zo'n pijn dat ik zelfs dat niet wil doen. Ik smeer ze wel in met zalf en heb steeds de meest comfortabele bh aan (een die niet te klein is en lekker zacht).
Normaal tape ik ze, als ze pijn doen (wel pijnlijk om de sticker of tape er weer af te halen...). Maar n doen ze zo'n pijn dat ik zelfs dat niet wil doen. Ik smeer ze wel in met zalf en heb steeds de meest comfortabele bh aan (een die niet te klein is en lekker zacht).
vrijdag 11 mei 2012 om 23:47
quote:madille schreef op 11 mei 2012 @ 23:45:
Hee, heb ik ook last van en ben ook net gestopt met de nuvaring! Ben alleen overgegaan op de pil, dus ik dacht dat het een bijwerking van de pil was. Maar hoe dan ook: het zijn weer eens die rothormonen.Twee weken ben ik gestopt ofzo. Of iets langer. Het is dus meer troep dan ik dacht!
Hee, heb ik ook last van en ben ook net gestopt met de nuvaring! Ben alleen overgegaan op de pil, dus ik dacht dat het een bijwerking van de pil was. Maar hoe dan ook: het zijn weer eens die rothormonen.Twee weken ben ik gestopt ofzo. Of iets langer. Het is dus meer troep dan ik dacht!
vrijdag 11 mei 2012 om 23:55
vrijdag 11 mei 2012 om 23:56
quote:frizzy schreef op 11 mei 2012 @ 23:52:
Uncharted wat een ramp lijkt me dat elke maand zeg!
Misschien dat het bij mij niet zo erg is als het bij jou nu is, maar hoogst irritant en vrij pijnlijk is het wel ja.
Heb er ook niet echt tips voor eerlijk gezegd, een goede bh die een beetje ruimte over heeft en verder aanraking, wrijven en schuren zoveel mogelijk voorkomen.
Uncharted wat een ramp lijkt me dat elke maand zeg!
Misschien dat het bij mij niet zo erg is als het bij jou nu is, maar hoogst irritant en vrij pijnlijk is het wel ja.
Heb er ook niet echt tips voor eerlijk gezegd, een goede bh die een beetje ruimte over heeft en verder aanraking, wrijven en schuren zoveel mogelijk voorkomen.
vrijdag 11 mei 2012 om 23:56
zaterdag 12 mei 2012 om 00:02
quote:frizzy schreef op 12 mei 2012 @ 00:00:
Appelstroop. Tja. Dat heb ik dus niet! Jammerrrrrr.
Oh Debora maar de keer hiervóór dat ik dit had zat ik in de brugklas en kwam het door groeiende borstjes. Dus als ik gewoon NOOIT meer die ring neem krijg ik dit ook NOOIT meer. Toch?
Dat is wel te hopen, tenzij je net als die andere forumster hier iedere keer vlak voor je ongesteld wordt last van je tepels krijgt. Dan krijg je ze pakweg iedere maand.
Maar groeiende borstjes herinner ik mij als een andere pijn dan tepelpijn...
Appelstroop. Tja. Dat heb ik dus niet! Jammerrrrrr.
Oh Debora maar de keer hiervóór dat ik dit had zat ik in de brugklas en kwam het door groeiende borstjes. Dus als ik gewoon NOOIT meer die ring neem krijg ik dit ook NOOIT meer. Toch?
Dat is wel te hopen, tenzij je net als die andere forumster hier iedere keer vlak voor je ongesteld wordt last van je tepels krijgt. Dan krijg je ze pakweg iedere maand.
Occam's razor
zaterdag 12 mei 2012 om 00:03
zaterdag 12 mei 2012 om 00:05
quote:Debora schreef op 12 mei 2012 @ 00:02:
[...]
Nee want ik heb normaal nooit klachten van mijn ongesteldheid. DUS NU OOK NIET! Hoop ik...
Groeiende borstjes deden bij mij op alle manier pijn. Traplopen, rennen bij gym, schurend langs mijn topje. En ooooh toen ze net begonnen had ik tijdens een handbalwedstrijd eens geen topje aan. Dat heeft echt nog dágen zeer gedaan.
[...]
Nee want ik heb normaal nooit klachten van mijn ongesteldheid. DUS NU OOK NIET! Hoop ik...
Groeiende borstjes deden bij mij op alle manier pijn. Traplopen, rennen bij gym, schurend langs mijn topje. En ooooh toen ze net begonnen had ik tijdens een handbalwedstrijd eens geen topje aan. Dat heeft echt nog dágen zeer gedaan.
zaterdag 12 mei 2012 om 00:13
quote:frizzy schreef op 12 mei 2012 @ 00:03:
[...]
Nou het voelt nu alsof er reeds glas ís gesneden met mijn tepels.
Wat ráár dat tepels eigenlijk zo gek gaan doen als het gevolg van een hormoonschommeling.
Ja, is ook raar.
Ik heb er vrij vaak last van.
Wat ook vreemd is, is dat als mijn tepels zeer doen, ze ook regelmatig for-no-reason-at-all héél hard worden.
Echt pijnlijk hard.
Ik vraag me af of iemand dát herkent.
[...]
Nou het voelt nu alsof er reeds glas ís gesneden met mijn tepels.
Wat ráár dat tepels eigenlijk zo gek gaan doen als het gevolg van een hormoonschommeling.
Ja, is ook raar.
Wat ook vreemd is, is dat als mijn tepels zeer doen, ze ook regelmatig for-no-reason-at-all héél hard worden.
Echt pijnlijk hard.
Ik vraag me af of iemand dát herkent.
zaterdag 12 mei 2012 om 00:15
quote:mclean72 schreef op 12 mei 2012 @ 00:13:
[...]
Ja, is ook raar.
Echt pijnlijk hard.
Ik vraag me af of iemand dát herkent.Nou, ze zijn al een paar dagen 24/7 hard. Misschien doen ze daarom pijn. Of zouden ze hard zijn omdat ze pijn doen?
[...]
Ja, is ook raar.
Echt pijnlijk hard.
Ik vraag me af of iemand dát herkent.Nou, ze zijn al een paar dagen 24/7 hard. Misschien doen ze daarom pijn. Of zouden ze hard zijn omdat ze pijn doen?
zaterdag 12 mei 2012 om 00:23
Ja die groeiende borstenpijn heb ik ook! Maar dat komt dacht ik wel echt door mijn start met de pil, want mijn borsten zijn ook echt aan het groeien (!). Ik dacht dat ik het me verbeeldde, maar mijn bhs passen minder goed (vandaar dat het moeilijker is een losse bh te vinden voor mijn tepel) en mijn vriend zag het ook al. En dat staat ook als niet al te zeldzame bijwerking vermeld.
Maar uh, die tape werkt bij mij normaal wel en dat komt doordat de tepel wordt ingedrukt. Ik kan het ook met mijn handen doen, maar kan moeilijk zo over straat. Maar op de een of andere manier worden ze dan rustig
Maar uh, die tape werkt bij mij normaal wel en dat komt doordat de tepel wordt ingedrukt. Ik kan het ook met mijn handen doen, maar kan moeilijk zo over straat. Maar op de een of andere manier worden ze dan rustig
zaterdag 12 mei 2012 om 00:24
zaterdag 12 mei 2012 om 00:29