baarmoeder verwijdering via verticale snee
vrijdag 4 april 2014 om 10:35
Aangezien ik last heb van een grote vleesboom en een grote baarmoeder heb, is mijn enige optie om de baarmoeder via verticale snee te verwijderen. Dit samen met mijn baarmoedermond. De eierstokken kunnen blijven zitten.
Wie heeft ervaring met deze manier van baarmoederverwijdering.
En hoe was het herstel.
Groetjes en alvast bedankt
Wie heeft ervaring met deze manier van baarmoederverwijdering.
En hoe was het herstel.
Groetjes en alvast bedankt
vrijdag 4 april 2014 om 10:38
Ik heb geen ervaring met een verticale snee, bij mij is het horizontaal gedaan. Wel weet ik van een vriendin met een verticale keizersnee dat de arts tegen haar vertelde dat herstel eenvoudiger is omdat je buikspieren minder beschadigd worden.
Succes met de operatie overigens, het is even afzien maar het is zo fijn als dat kreng eruit is!
Succes met de operatie overigens, het is even afzien maar het is zo fijn als dat kreng eruit is!
vrijdag 4 april 2014 om 11:04
Ik heb een horizontale keizersnee gehad waar ik vrij snel van hersteld ben.
Ik heb een buikoperatie gehad waarbij ik een verticale snee heb gehad. (geen baarmoederverwijdering) Daarna kon ik toch zeker een week of 6 totaal niets. Het heeft wel een maand of 3 a 4 geduurd voor ik weer de oude was. Die operatie was 10x erger dan een keizersnee.
Ik heb een buikoperatie gehad waarbij ik een verticale snee heb gehad. (geen baarmoederverwijdering) Daarna kon ik toch zeker een week of 6 totaal niets. Het heeft wel een maand of 3 a 4 geduurd voor ik weer de oude was. Die operatie was 10x erger dan een keizersnee.
vrijdag 4 april 2014 om 12:05
woensdag 18 maart 2015 om 08:46