baarmoeder verwijdering via verticale snee
vrijdag 4 april 2014 om 10:35
Aangezien ik last heb van een grote vleesboom en een grote baarmoeder heb, is mijn enige optie om de baarmoeder via verticale snee te verwijderen. Dit samen met mijn baarmoedermond. De eierstokken kunnen blijven zitten.
Wie heeft ervaring met deze manier van baarmoederverwijdering.
En hoe was het herstel.
Groetjes en alvast bedankt
Wie heeft ervaring met deze manier van baarmoederverwijdering.
En hoe was het herstel.
Groetjes en alvast bedankt
vrijdag 4 april 2014 om 10:38
Ik heb geen ervaring met een verticale snee, bij mij is het horizontaal gedaan. Wel weet ik van een vriendin met een verticale keizersnee dat de arts tegen haar vertelde dat herstel eenvoudiger is omdat je buikspieren minder beschadigd worden.
Succes met de operatie overigens, het is even afzien maar het is zo fijn als dat kreng eruit is!
Succes met de operatie overigens, het is even afzien maar het is zo fijn als dat kreng eruit is!
vrijdag 4 april 2014 om 11:04
Ik heb een horizontale keizersnee gehad waar ik vrij snel van hersteld ben.
Ik heb een buikoperatie gehad waarbij ik een verticale snee heb gehad. (geen baarmoederverwijdering) Daarna kon ik toch zeker een week of 6 totaal niets. Het heeft wel een maand of 3 a 4 geduurd voor ik weer de oude was. Die operatie was 10x erger dan een keizersnee.
Ik heb een buikoperatie gehad waarbij ik een verticale snee heb gehad. (geen baarmoederverwijdering) Daarna kon ik toch zeker een week of 6 totaal niets. Het heeft wel een maand of 3 a 4 geduurd voor ik weer de oude was. Die operatie was 10x erger dan een keizersnee.
vrijdag 4 april 2014 om 12:05
woensdag 18 maart 2015 om 08:46
Bij mij is ook alles weggehaald en het zou ook via verticale snee gebeuren ivm grootte van de vleesboom maar toen ik kennis maakte met de arts toen de operatie plaats ging vinden besloot ze toch het via horizontale snee te doen. Daar was ik heel blij mee want het zit nu in mijn bikinilijn. De operatie is mij erg meegevallen. Ik was ontzettend bang echt heel erg en heb de operatie ook lang voor me uitgeschoven maar ben zo blij dat ik het heb laten doen. Had ook een gigantische vleesboom die ik ook voelde vooral als ik lag in bed dan voelde ik een megan bal en zo'n opgezwollen buik. Nu heerlijk van die vleesboom af en niet meer ongesteld. Het herstel is me ook meegevallen. De 1e week ben je niet veel waard maar daarna kan je rustig aan wel wat doen. Niet tillen natuurlijk voor 6 weken en zuigen. Ben wel 8 weken thuis geweest en heb het lekker rustig aan gedaan. Ik wens je veel sterkte toe en wie weet gaat het bij jou ook via horizontale snee uiteindelijk.