Anoniem_64c36d4e3b8a5
dinsdag 2 april 2013 om 21:35
Morgenochtend moet ik in het ziekenhuis zijn voor een maagonderzoek, er is mij verteld dat dit onderzoek zo'n 2 minuten zal duren.
Ik heb een kind van een jaar en ik dacht het geregeld te hebben met mijn man dat hij even van zijn werk zou komen om op ons kind te passen zodat ik naar het ziekenhuis kan. Nu vertelt hij me net dat hij niet op tijd kan zijn en dat ons kind dan maar een half uur alleen moet zijn. Dat kan natuurlijk niet! Nu baal ik echt omdat ik nu ook geen oppas meer kan regelen.
Als mijn zoon zou slapen, dan is het wel mogelijk om het zo te rekken dat hij maar een kwartiertje alleen is (kom ik wel te laat op mijn afspraak), maar hij slaapt nooit rond die tijd.
Kan ik mijn kind meenemen naar het ziekenhuis of is dat heel raar?
Anoniem_6478ad5e7d9bc
dinsdag 2 april 2013 om 21:38
Ik zou hem gewoon meenemen en uitleggen dat het overmacht is. En in ziekenhuizen zijn ze nooit op tijd dus ik zou zeker niet kind thuis laten in de veronderstelling met een kwartier weer thuis te zijn. Als je dat bedoelt tenminste.
sorry hoor, maar een kind van een jaar alleen thuis laten omdat jij naar een afspraak moet?????????? Dat je er uberhaupt al overnadenkt. Ik zou de kleine meenemen en zorgen voor voldoende afleiding voor hem zodat hij het die paar minuten even redt: eten, drinken, knuffel, boekje, etc.
Anoniem_108401
dinsdag 2 april 2013 om 21:41
quote:Nouschi schreef op 02 april 2013 @ 21:40:
Jouw man wil zijn kind gewoon een half uur alleen laten??JA dat vind ik ook raar.
Anoniem_169966
dinsdag 2 april 2013 om 21:41
Lekkere kerel. Gewoon meenemen, ik heb regelmatig dat soort kleine dingen en heb gewoon geen zin om oppas te regelen. De kinderen sleep ik dus overal mee naar toe.
Als er echt NIEMAND is die even op je kind kan passen (buurvrouw, vriendin, moeder, schoonvader, etc.), dan zou ik je kind gewoon meenemen. Zorg dat hij iets heeft om mee te spelen in de wagen en zet hem zo dat hij jou kan zien.
Ik neem trouwens aan dat in jouw ziekenhuis geen kinderopvang is? Dat is in mijn ziekenhuis wel namelijk, daar heb ik mijn kind ook wel gebracht toen ik een onderzoek kreeg waar ze wat lastiger bij kon blijven. Maar bij andere dingen, zelfs tandartsbezoek, ging ze gewoon mee. Mijn man kon niet voor alles vrij nemen en alleen thuis laten is in mijn ogen absoluut geen optie.
Anoniem_64c36d4e3b8a5
dinsdag 2 april 2013 om 21:46
--
Anoniem_64c36d4e3b8a5
dinsdag 2 april 2013 om 21:49
Teuntje, met zo'n buis mijn keel in en dan door naar de maag, stukje wegnemen daar en ook van de 12vingerige darm, als ik het allemaal goed heb begrepen. Zou 2 minuten duren is mij verteld.