Gezondheid alle pijlers

Bah, buikgriep

11-02-2017 01:21 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tenminste, dat denk ik. Ik heb vanavond al 5 x overgegeven, zelfs water kan ik niet binnenhouden... En ik heb zo'n dorst Ik ben zooo moe en slap, maar ik kan gewoon niet slapen, ligstand betekend misselijk en braakneigingen.

Iemand die me misschien even op kan fleuren met berichten dat dit snel overgaat? Vind dit verschrikkelijk
Ah beterschap! Lekker op de bank netflixen en relaxen.
Ja hoor, het gaat over. Misschien kun je proberen om niet te koud water te drinken
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Niks aan! Ik lig wakker van de kiespijn.

Proberen hele kleine slokjes lauw water. Beterschap!
quote:knabbelenbabbel schreef op 11 februari 2017 @ 02:14:

Niks aan! Ik lig wakker van de kiespijn.

Proberen hele kleine slokjes lauw water. Beterschap!

Dat lijkt me ook verschrikkelijk! Hoe gaat het nu? Pijnstiller ingenomen?

Ik ben maar beneden op de bank gaan liggen, kunnen de anderen hier lekker slapen. Tot zover een paar uurtjes kunnen slapen en water hou ik gelukkig nu wel binnen.

Het klinkt stom, maar ik geloof dat ik nog liever een bevalling doe dan dat ik dit heb
Beterschap! Ik ben alleen blij dat niet iedereen met griep hier een topic opent, dan zouden de andere topics niet meer te vinden zijn
Volgende week is het over en dan waardeer je je gezondheid des te meer.

Je moet er af en toe aan herinnerd worden dat alles je ook afgenomen kan worden niet?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ah TO wat vervelend! Beterschap gewenst! Het gaat over maar snap dat je et heel erg van baalt. Wat kan je je dan ziek voelen he! Het komt allemaal goed.
Bij mij duurde het één nacht en een ochtend, toen was het over. De dag erna gewoon weer gewerkt. Hopelijk gaat het bij jou ook zo snel voorbij!
Meestal is het binnen 24 uur over.

Sterkte, ik moest vorige week om half twee 's nachts de badkamer poetsen, wat een ellende.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ik ken het. Je voelt je verschrikkelijk!

Ik kreeg toen ik het voor t laatst had, van iemand de tip om lauwe cola te drinken.

Niet hele sloten tegelijk, maar zo nu en dan een slokje.

En weet je? Het hielp! Raar maar waar.
quote:ZonderSnor schreef op 11 februari 2017 @ 09:16:

Ik ken het. Je voelt je verschrikkelijk!

Ik kreeg toen ik het voor t laatst had, van iemand de tip om lauwe cola te drinken.

Niet hele sloten tegelijk, maar zo nu en dan een slokje.

En weet je? Het hielp! Raar maar waar.Cola zonder prik bedoel je waarschijnlijk.
Ik heb in 6 weken tijd 2 keer een luchtweginfectie gehad en was de eerste keer stronteigenwijs...gewerkt en gesport. Nou dat heb ik geweten en ervan geleerd. De tweede keer was minder erg.

To,beterschap! Dat gaat weer over.
Dank voor alle berichtjes! Het gaat wat beter, heb al wat gegeten en gedronken-stierf van de dorst. Het helpt niet mee dat dochtertje hetzelfde heeft. Moet morgen eigenlijk werken, we gaan het gewoon proberen!

Ben eigenlijk nooit ziek, dus dan is dit best heavy
quote:Geraldine schreef op 11 februari 2017 @ 09:58:

Ik heb in 6 weken tijd 2 keer een luchtweginfectie gehad en was de eerste keer stronteigenwijs...gewerkt en gesport. Nou dat heb ik geweten en ervan geleerd. De tweede keer was minder erg.

To,beterschap! Dat gaat weer over. Heftig! Fijn dat het over is
Nee, Cola MET prik.

Hielp echt.
quote:ZonderSnor schreef op 11 februari 2017 @ 10:42:

Nee, Cola MET prik.

Hielp echt.

Daar zijn wat tegenstrijdige verhalen over las ik. Terwijl de ene dokter hallelujah zegt, zegt de ander dat je het echt niet moet doen.

Ik hou het voor nu maar bij thee en rijstwafels.
Hoi speldenkussen,hoe gaat het vandaag met je? Nog verder beterschap toegewenst!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven