Gezondheid alle pijlers

Bah griep

20-08-2019 00:06 28 berichten
Al vanaf donderdag beroerd, koorts misselijk en diarree. Ik leef op crackertjes en thee blegh

Enorme zweetaanallen en misselijk.

Volgens de Ha heerst het wie ook?
Alle reacties Link kopieren
Geen echte griep. Maar keelpijn en amper stem. Beetje verhoging. En mn darmen doen ook vervelend. Bleh.
Ik word er echt moe van dat beroerd voelen dan weer zo misselijk dan weer zon diarree hoofdpijn bah en dat zweten niet normaal in vlagen.

Na zoveel dagen zou ik me toch onderhand wel beter moeten voelen?
Alle reacties Link kopieren
Word net wakker. Misselijk. Gisteren al brak. Hele dag al zeurende hoofdpijn. In slaap gevallen op de bank, vroeg al, en naar bed gegaan paar uur later.

Nu op zoek maar afleiding van de misselijkheid maar dat werkt nog niet echt. :sick:

Als het bij jou lang duurt is het dan niet misschien een voedselvergiftiging?
Noor21 schreef:
20-08-2019 02:54
Word net wakker. Misselijk. Gisteren al brak. Hele dag al zeurende hoofdpijn. In slaap gevallen op de bank, vroeg al, en naar bed gegaan paar uur later.

Nu op zoek maar afleiding van de misselijkheid maar dat werkt nog niet echt. :sick:

Als het bij jou lang duurt is het dan niet misschien een voedselvergiftiging?
He Gatver dat is naar wakker worden he....

Ik heb echt geen idee wat het is, ik belde de huisarts voor advies maar werd me gelijk verteld dat het enorm heerst.
Dus ja...
Alle reacties Link kopieren
Pfff hier ook, vooral buikpijn. En nu mn kleine meisje ook..
Alle reacties Link kopieren
Bij mij duurt griep minstens 6 dagen , met griepprik.
Alle reacties Link kopieren
misschien het noro-virus.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
miedo schreef:
20-08-2019 06:16
Bij mij duurt griep minstens 6 dagen , met griepprik.
Wat hier beschreven wordt, is dan ook geen griep (influenza) maar iets wat in de volksmond een buikgriep wordt genoemd. Ook heel vervelend, maar een heel ander virus. Een griepprik richt hierbij natuurlijk niets uit.
Alle reacties Link kopieren
Twee kinderen van mijn vriendin werden gister ook ziek. En ik was daar en moet over twee dagen op vakantie. Als ze me maar niet aangestoken hebben...
Hier ook een gammele. Hoofdpijn, duizelig, last van de darmen, keelpijn, verhoging. Heerlijk. Ik geniet er echt van.
retrostar schreef:
20-08-2019 07:28
misschien het noro-virus.
Dat is dit niet, want dan zou je niet in staat zijn om hier berichten te plaatsen. Dat virus is heftig en duurt niet dagen.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ook sinds zaterdag koortsvrij maar ik hoest nog vreselijk veel.dag en nacht niets helpt...
Ik wil even van me af schrijven omdat ik me weer zo beroerd voel en de nacht is dan best rot...

Vorige week donderdagavond ziek geworden erg misselijk hoofdpijn, diarree en verhoging paar dagen in bed en vanaf dinsdag langzaam wat beter.

Maar vrijdag weer beroerd verhoging weer rustig aan gedaan zondag weer wat beter en vandaag weer kotsmisselijk vanaf vanmiddag.

Is dit voor iemand herkenbaar.?
Alle reacties Link kopieren
Oh dus het heerst. Heb vanaf woensdag tot gisteren enorme diarree gehad en was zo moe en koud ondanks de hitte.

Had al vanaf bedacht waardoor het kon komen, blote handen in de moestuin, ongewassen fruit etc. Wist niet dat er echt iets heerste, normaal ontspring ik dan de dans.

Gelukkig sinds vandaag weer een stuk beter en fitter. Beterschap allemaal
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Juniper_ schreef:
27-08-2019 00:38
Oh dus het heerst. Heb vanaf woensdag tot gisteren enorme diarree gehad en was zo moe en koud ondanks de hitte.

Had al vanaf bedacht waardoor het kon komen, blote handen in de moestuin, ongewassen fruit etc. Wist niet dat er echt iets heerste, normaal ontspring ik dan de dans.

Gelukkig sinds vandaag weer een stuk beter en fitter. Beterschap allemaal
Was je niet misselijk?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook griep denk ik. Kon zondag avond al niet eten, terwijl ik zelf gekookt had en het écht goed en lekker was. Als ik niet eet is er echt iets mis. Van zondag op maandag niet kunnen slapen door koudzweet (voor mij rillen maar wel overal warm maar ‘koud zweet)’? Dus rillen terwijl je zweet. Vind dat echt de horror. Toevallig bij mijn ouders vandaag en m’n moeder wilde m’n temperatuur opnemen. Rectaal zou het beste resultaat geven zei ze :) maar ik heb het ding gereinigd en in m’n mond gestopt. 37.8, beetje hoog maar niets aan de hand lijkt me. Ik heb een heel gezond BMI dus daar zal het niet aan liggen.

Maar nu lig ik weer te koud zweten onder een laken. En ik ben 35, overgang kan het hopelijk dus nog niet zijn.

Leuk hoor griep!

Sterkte allemaal!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
Noro-virus is het zeker niet. Dat heb ik eens ervaren in een hotel in Engeland waar ik werkte, en dat is echt ernstig. Dan wordt personeel getest en vervolgens weggestuurd. In Engeland is het HACCP maar dan een graad erger. Maar als je bedenkt dat er 480 mensen superclose bij elkaar werken, en hetzelfde virus kunnen hebben, plus de gasten die op de 300+ kamers zitten.... dat is een kleine ramp.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
-Bladora- schreef:
27-08-2019 01:19
Noro-virus is het zeker niet. Dat heb ik eens ervaren in een hotel in Engeland waar ik werkte, en dat is echt ernstig. Dan wordt personeel getest en vervolgens weggestuurd. In Engeland is het HACCP maar dan een graad erger. Maar als je bedenkt dat er 4000 mensen superclose bij elkaar werken, en hetzelfde virus kunnen hebben, plus de gasten die op de 500+ kamers zitten.... dat is een kleine ramp.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
-Bladora- schreef:
27-08-2019 01:13
Ik heb ook griep denk ik. Kon zondag avond al niet eten, terwijl ik zelf gekookt had en het écht goed en lekker was. Als ik niet eet is er echt iets mis. Van zondag op maandag niet kunnen slapen door koudzweet (voor mij rillen maar wel overal warm maar ‘koud zweet)’? Dus rillen terwijl je zweet. Vind dat echt de horror. Toevallig bij mijn ouders vandaag en m’n moeder wilde m’n temperatuur opnemen. Rectaal zou het beste resultaat geven zei ze :) maar ik heb het ding gereinigd en in m’n mond gestopt. 37.8, beetje hoog maar niets aan de hand lijkt me. Ik heb een heel gezond BMI dus daar zal het niet aan liggen.

Maar nu lig ik weer te koud zweten onder een laken. En ik ben 35, overgang kan het hopelijk dus nog niet zijn.

Leuk hoor griep!

Sterkte allemaal!
Jij ook beterschap ikzelf vind die misselijkheid zo klote
Dat koude zweet is ook heel naar had ik vooral de eerste dagen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook de griep. Geen idee waar ik het heb opgelopen, want ik ken niemand die het heeft. Maar ik baal ook vreselijk.
Vanaf vrijdag al niet lekker, maar in plaats van dat het beter wordt, lijkt het erger te worden. Gatver. En dat met die hitte....
Gelukkig geen darmklachten!
Alle reacties Link kopieren
Ik wist niet dat het weer heerste trouwens...
Alle reacties Link kopieren
Ik hoest en proest al anderhalve week. De koorts is weg. Keelpijn gaat af en aan. Stem speelt soms verstoppertje. Handig, als telefoniste...

Af en toe doen mn darmen ook vervelend, maar dat schuif ik op de warmte.
Ik ben ook geveld door de griep. Begon zondagmiddag met keelpijn, koorts en misselijkheid. Nu heb ik er spierpijn en last van mijn darmen bij. Hopelijk wordt het snel minder :-|
Alle reacties Link kopieren
En het is zo warm om ziek te zijn! Voel me echt een beetje zielig...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven