Bang dat er iets niet goed is in de keel :(
dinsdag 17 september 2013 om 11:28
Hallo,
Ik ben een gezonde vrouw van 29 jaar, rook niet en drink niet.
Nu heb ik sinds enige tijd een raar gevoel dat er iets vast zit in mijn keel (mijn amandelen zijn er uit)
Het gevoel dat als je een paracetamol doorslikt en blijft hangen....daarbij heb ik ook het gevoel dat er een bal in mijn keel
zit en daardoor slokdarm ingeknepen voelt.
En ik heb de last van kokhals neigingen doordat er iets zit.
Als ik bovenaan mijn nek tegen de kaak zachtjes knijp doet dat zeer ben bang dat, dat mijn lymfeklieren zijn....
Ik hoop dat het iets onschuldigs is...ben namelijk ook zwanger....
Maar zou dit ook kunnen duiden op iets anders?
Mvg
Ik ben een gezonde vrouw van 29 jaar, rook niet en drink niet.
Nu heb ik sinds enige tijd een raar gevoel dat er iets vast zit in mijn keel (mijn amandelen zijn er uit)
Het gevoel dat als je een paracetamol doorslikt en blijft hangen....daarbij heb ik ook het gevoel dat er een bal in mijn keel
zit en daardoor slokdarm ingeknepen voelt.
En ik heb de last van kokhals neigingen doordat er iets zit.
Als ik bovenaan mijn nek tegen de kaak zachtjes knijp doet dat zeer ben bang dat, dat mijn lymfeklieren zijn....
Ik hoop dat het iets onschuldigs is...ben namelijk ook zwanger....
Maar zou dit ook kunnen duiden op iets anders?
Mvg
dinsdag 17 september 2013 om 11:30

dinsdag 17 september 2013 om 11:31
Helaas kunnen wij die vraag nu niet beantwoorden, wegens gebrek aan foto. Anders hadden wij online uw foto kunnen onderzoeken op keelproblemen met een zaklamp uit de trapkast. Ik raad aan een foto te plaatsen in 3D met mond open, zodat wij goed kunnen kijken. Gelukkig zijn we hier allen artsen.
Indien het uploaden van een 3D foto niet lukt, verwijs ik u toch door naar uw eigen huisarts.
Veel sterkte met dit ongetwijfeld vervelende probleem en gefeliciteerd met de zwangerschap!
Indien het uploaden van een 3D foto niet lukt, verwijs ik u toch door naar uw eigen huisarts.
Veel sterkte met dit ongetwijfeld vervelende probleem en gefeliciteerd met de zwangerschap!
dinsdag 17 september 2013 om 11:38
Als ik het zou hebben zou ik denken dat het zenuwen zijn. dat slaat bij mij altijd op mijn keel. Tel daarbij de zwangerschap op, zou ik me persoonlijk over die keel niet druk maken. Maar ik ben jij niet, dus als je zekerheid wilt: naar de dokter, en zoals gezegd niet googlen, want daar hebben ze het nooit over lichte ontsteking, maar ben je altijd al half dood met die klachten
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
dinsdag 17 september 2013 om 11:38
Ik heb vroeger ook ongeveer jouw klachten gehad. Bij mij bleek het, misschien raar maar waar, allemaal veroorzaakt te worden door stress. Terwijl het gevoel dat er iets in mijn keel zat voor mij heel duidelijk en echt was. Toen ik weer meer ontspande verdween het.
Niet gelijk het ergste denken dus. Je lijf kan je aardig voor de gek houden. Maar even langs de huisarts is altijd goed.
Niet gelijk het ergste denken dus. Je lijf kan je aardig voor de gek houden. Maar even langs de huisarts is altijd goed.
“Als ondertussen de geest die liefde is ons allen maar leidt en beschermt. Dat is zo belangrijk.” Jeroen van Merwijk

dinsdag 17 september 2013 om 11:56

dinsdag 17 september 2013 om 12:02
Dat gevoel dat er iets vast zit in je slokdarm heb ik ook een aantal keren gehad en bij mij bleek het aan mn maag te liggen, doordat er zuur in de slokdarm kwam raakte deze geïrriteerd en dat kon dat gevoel geven.
Heb het 2 weken terug nog gehad, doordat ik veel ibuprofen slikte waardoor mn maag geïrriteerd raakte. Ik had niet eens het idee dat er echt zuur omhoog kwam, maar wel dat rot gevoel. Heb maagbeschermers gekregen en binnen 2 dagen was het over. Ik ben ook geen arts en ben niet helderziend maar ik dacht dat je bij een zwangerschap ook last van je maag kon krijgen, dus maak je niet te veel zorgen! Is helemaal niet goed voor je!
Gewoon even langs de huisarts..
Heb het 2 weken terug nog gehad, doordat ik veel ibuprofen slikte waardoor mn maag geïrriteerd raakte. Ik had niet eens het idee dat er echt zuur omhoog kwam, maar wel dat rot gevoel. Heb maagbeschermers gekregen en binnen 2 dagen was het over. Ik ben ook geen arts en ben niet helderziend maar ik dacht dat je bij een zwangerschap ook last van je maag kon krijgen, dus maak je niet te veel zorgen! Is helemaal niet goed voor je!

dinsdag 17 september 2013 om 12:28

dinsdag 17 september 2013 om 13:54
quote:Beter.Laat schreef op 17 september 2013 @ 13:48:
Ja, ik zie de Entertainment-factor hier ook niet helemaal in.
Bovendien, bij je vorige topic was je 30 jaar oud en nu 29, misschien kun je ons even uitleggen hoe je dat voor elkaar krijgt?
Dat vind ik wel heel interessant!
Oh my...idd.
Hoe doe je dat?
Bovendien, bij je vorige topic was je 30 jaar oud en nu 29, misschien kun je ons even uitleggen hoe je dat voor elkaar krijgt?
Oh my...idd.
Hoe doe je dat?
dinsdag 17 september 2013 om 22:18
quote:Beter.Laat schreef op 17 september 2013 @ 13:48:
Soms verandert iemand wat info om niet al te herkenbaar te zijn
Soms verandert iemand wat info om niet al te herkenbaar te zijn
Je bent zelf een theepot
woensdag 18 september 2013 om 18:54
quote:honnieponnie schreef op woensdag 18 september 2013 18:51 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Pyridine in "Bang dat er iets niet goed is in de keel
"" class="messagelink">Pyridine schreef op 18 september 2013 @ 09:42</a>:</b>
Buitenbaarmoederlijke zwangerschap in de keel </div></blockquote>Wat een achterlijke opmerking! Wat een overtrokken reactie !

Buitenbaarmoederlijke zwangerschap in de keel </div></blockquote>Wat een achterlijke opmerking! Wat een overtrokken reactie !