Bang voor chlamydia
dinsdag 7 september 2010 om 12:55
hallo, hier een heel dom persoon. Ik heb een tijd terug chlamydia gehad. Had in die tijd maar met 1 jongen onveilige sex, dus hem ervan op de hoogte gesteld. Hij zegt dat hij zich heeft laten testen en dat hij helemaal 'schoon' was. Dit vond ik raar, van wie kon ik het anders hebben..... Ik heb antibiotica gebruikt en mezelf daarna op alle SOA's laten testen, voor de zekerheid. Gellukkig was alles goed. Dit is nu 3 weken geleden. Nu heb ik 4 dagen geleden diezelfde jongen weer gezien. Sex gehad (hebben een soort sex-relatie). Nu hebben we heel de tijd een condoom gebruikt, maar op het einde niet meer. Ongeveer enkele minuten. Heel stom, maar dacht er niet aan op dat moment. Ik maak me nu ontzettende zorgen. Heb geen klachten (die had ik wel toen ik chlamydia had) maar wat moet ik nu doen? afwachten of toch mezelf weer laten testen? Dat laatste vind ik moeilijk, ben er namelijk net geweest. Heb wel bij de etos een thuistest gekocht voor chlamydia, nog niet gedaan, want weet niet vanaf wanneer dat kan en of het betrouwbaar is. Ik wordt gek van mezelf en pieker me suf...