Bekkeninstabiliteit, zonder zwanger te zijn
maandag 25 februari 2013 om 16:07
Hoi allemaal,
Ik ben even een ander topic begonnen omdat ik nu eindelijk weet waar de rugpijn en het urineverlies vandaan komt. Ik heb dus bekkeninstabiliteit, vanmorgen te horen gekregen. Ik ben opgelucht dat ik weet waar het vandaan komt. Alleen nu heb ik op internet gelezen dat het voorkomt bij vrouwen die zwanger zijn of geweest zijn. Maar dat is bij mij niet het geval, dus ik weet niet zo goed waar het wel vandaan kan komen, de fysiotherapeut wist het ook zo snel niet. Ik moet nu dus oefeningen gaan doen en als het bekken weer stabieler is wil hij verder kijken om mijn bekken los te krijgen.
Ik ben even een ander topic begonnen omdat ik nu eindelijk weet waar de rugpijn en het urineverlies vandaan komt. Ik heb dus bekkeninstabiliteit, vanmorgen te horen gekregen. Ik ben opgelucht dat ik weet waar het vandaan komt. Alleen nu heb ik op internet gelezen dat het voorkomt bij vrouwen die zwanger zijn of geweest zijn. Maar dat is bij mij niet het geval, dus ik weet niet zo goed waar het wel vandaan kan komen, de fysiotherapeut wist het ook zo snel niet. Ik moet nu dus oefeningen gaan doen en als het bekken weer stabieler is wil hij verder kijken om mijn bekken los te krijgen.

dinsdag 26 februari 2013 om 09:51
Hoi Krissie,
Bij mij is ook kort geleden door een fysio gezegd dat mijn bekken instabiel is.
Moet ook oefeningen doen.
Inderdaad veel pijn en soms ook wat urineverlies, maar echt niet zoals bij jou.
Maar bij mij zijn alle gewrichten instabiel, dat wist ik al.
Heb al jaren veel pijn, ook al een revalidatie traject gevolgd.
Het enige wat ik kan doen is spieren opbouwen.
Heb komende vrijdag afspraak met huisarts, ben alle pijn zoooo zat.
Weet het ook even niet meer.
Heb jij al afspraak met je huisarts gemaakt?
Misschien is doorverwijzing naar een revalidatie arts een idee?
Bij mij is ook kort geleden door een fysio gezegd dat mijn bekken instabiel is.
Moet ook oefeningen doen.
Inderdaad veel pijn en soms ook wat urineverlies, maar echt niet zoals bij jou.
Maar bij mij zijn alle gewrichten instabiel, dat wist ik al.
Heb al jaren veel pijn, ook al een revalidatie traject gevolgd.
Het enige wat ik kan doen is spieren opbouwen.
Heb komende vrijdag afspraak met huisarts, ben alle pijn zoooo zat.
Weet het ook even niet meer.
Heb jij al afspraak met je huisarts gemaakt?
Misschien is doorverwijzing naar een revalidatie arts een idee?
dinsdag 26 februari 2013 om 09:59
Hoi,
Leg net de telefoon neer, heb een afspraak bij de huisarts. Ik heb een dubbele afspraak met hem op maandag 4 maart. Ik wil namelijk heel veel met hem bespreken en idd doorverwijzing vragen voor verdere onderzoeken. Gewoon omdat ik het niet meer weet wat goed voor me is. Ik merk ook dat ik psychisch een wrak aan het worden ben door alles wat er nu met me gebeurt. Maar jij heel veel sterkte bij de huisarts. Ik hoop dat je een stuk minder pijn zult hebben na verloop van tijd.
Leg net de telefoon neer, heb een afspraak bij de huisarts. Ik heb een dubbele afspraak met hem op maandag 4 maart. Ik wil namelijk heel veel met hem bespreken en idd doorverwijzing vragen voor verdere onderzoeken. Gewoon omdat ik het niet meer weet wat goed voor me is. Ik merk ook dat ik psychisch een wrak aan het worden ben door alles wat er nu met me gebeurt. Maar jij heel veel sterkte bij de huisarts. Ik hoop dat je een stuk minder pijn zult hebben na verloop van tijd.
dinsdag 26 februari 2013 om 10:59
quote:krisie76 schreef op 26 februari 2013 @ 09:59:
Hoi,
Leg net de telefoon neer, heb een afspraak bij de huisarts. Ik heb een dubbele afspraak met hem op maandag 4 maart. Ik wil namelijk heel veel met hem bespreken en idd doorverwijzing vragen voor verdere onderzoeken. Gewoon omdat ik het niet meer weet wat goed voor me is. Ik merk ook dat ik psychisch een wrak aan het worden ben door alles wat er nu met me gebeurt. Maar jij heel veel sterkte bij de huisarts. Ik hoop dat je een stuk minder pijn zult hebben na verloop van tijd.heel goed!
Hoi,
Leg net de telefoon neer, heb een afspraak bij de huisarts. Ik heb een dubbele afspraak met hem op maandag 4 maart. Ik wil namelijk heel veel met hem bespreken en idd doorverwijzing vragen voor verdere onderzoeken. Gewoon omdat ik het niet meer weet wat goed voor me is. Ik merk ook dat ik psychisch een wrak aan het worden ben door alles wat er nu met me gebeurt. Maar jij heel veel sterkte bij de huisarts. Ik hoop dat je een stuk minder pijn zult hebben na verloop van tijd.heel goed!
dinsdag 26 februari 2013 om 12:08
zondag 3 maart 2013 om 12:44
Nog één dagje geduld en dan eindelijk naar de huisarts. Ben blij dat ik een dubbele afspraak gemaakt heb, ik heb dan de tijd om mijn verhaal helemaal te kunnen doen. Ik doe iedere dag trouw mijn oefeningen en ik moet ook wel zeggen dat het soms zijn vruchten afwerpt. Helaas blijf ik last houden van 'de ongelukjes' daar ga ik het morgen uitvoerig over hebben en wil daarom ook doorverwezen worden. Ik word nu gelukkig minder snel wakker van de pijn, dus ik boek wel vooruitgang!! Het psychische gaat nu ook wel ietsje beter, het is toch een wisselwerking geworden in mijn leven op dit moment. Het begin is gemaakt, maar de weg is nog lang die ik te gaan heb, vrees ik. Maar positief blijven, dat is op dit moment het belangrijkste!!