Gezondheid alle pijlers

Beterschap cadeautje

29-03-2018 02:33 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee hoi,

M’n date heeft een scooterongeluk gehad en ligt nu een beetje in de kreukels. Morgen ga ik bij hem langs en wil wat leuks meenemen. Heb hem pas 2x gezien dus ken hem nog niet heel goed...

Hebben jullie misschien leuke originele ideetjes? Een fruitmand vind ik zo “ouderwets” haha.

Wist ook niet zo goed bij welk topic dit hoorde. Maar Thanks alvast!
Je hoeft idd geen fruitmand mee te nemen, maar ik zou iets anders lekkers meenemen. Chocola, nootjes oid, bier of wijn (net wat hij drinkt) bijvoorbeeld. Ik ben wel eens naar de kaasboer geweest en heb daar gevraagd om een pakketje voor een man voor bedrag X. Toevallig wist ik dat hij eerder het type wat de boer niet kent dat eet ie niet was. Dus heb wel gevraagd om er geen hele bijzondere producten in te doen.
Een groot chocolade paasei of paashaas?
Tijdschriftenpakket?
Ik zou juist heel blij geweest zijn met een fruitmand toen ik in het ziekenhuis lag. Dat frisse aan je mond is dan zo fijn. Vroeg er ook naar, maar ziekenhuis gaf geen fruit, ook niet bij het eten. Was er stomverbaasd over. Je zult daar echt langere tijd liggen, en niemand die het mee kan nemen voor je. Vond het zó vreemd. Dus denk dat een fruitmand juist heel fijn kan zijn!
Een boek.
Ligt hij in het ziekenhuis of thuis?
apiejapie schreef:
29-03-2018 06:57
Ik zou juist heel blij geweest zijn met een fruitmand toen ik in het ziekenhuis lag. Dat frisse aan je mond is dan zo fijn. Vroeg er ook naar, maar ziekenhuis gaf geen fruit, ook niet bij het eten. Was er stomverbaasd over. Je zult daar echt langere tijd liggen, en niemand die het mee kan nemen voor je. Vond het zó vreemd. Dus denk dat een fruitmand juist heel fijn kan zijn!
Bizar zeg! En dat in een ziekenhuis... In ‘mijn’ ziekenhuis krijg je bij elke maaltijd én bij de koffierondes fruit aangeboden.

Ik zou voor wat lekkers gaan eventueel in combi met een tijdschrift (of goed boek als hij een lezer is).
Bier of wijn is niet zo’n best idee. En kaas naast je bed ik weet het niet of ik dat fijn zou vinden.

Iets lekkers zak drop of chocola etc. Maar eerlijk. Ik vind de fruitmand eigenlijk het leukste dat zou ik doen. En als je er bent hem lekker meenemen door het ziekenhuis, koffie drinken in het café beneden, dat hangen in bed wordt je zo simpel van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven