Gezondheid alle pijlers

Bewolkt? Toch zonnenbrand smeren!

19-07-2010 20:50 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames (en heren),

Ik ben er vandaag weer achtergekomen dat je ondanks bewoling toch zonnebrand moet smeren. Ik was de hele dag buiten aan het werk en het was dik bewolkt. Had er natuurlijk niet aan gedacht dat je ook door de wolken heen kon verbranden. Heb er de hele dag nix van gemerkt, er stond een lekker een briesje en het was niet warm(22 graden).

Na het werk kwam ik erachter dat mijn armen compleet verbrand zijn! En goed ook, vooral mijn bovenarmen, hoewel ik al flink bruin was. Morgen maar een blouse aan tijdens het werk (ik wilde eigenlijk in mijn bikini gaan, om mooi bruin te worden)

Uitkijken dus!
ok.
Is erg verraderlijk.

Was gisteren op het strand, 23 graden ofzo, heerlijk briesje, vergat dus helemaal te smeren...stom.

Gelukkig ben ik al behoorlijk bruin, maar toch rode wangen...en rond mijn ogen wit van mijn zonnenbril

Gelukkig is het vandaag al weggetrokken. Maar vond het wel suf van mezelf dat ik het vergat,
Dat was toch al bekend?
Huh? Bewolkt?? Ik heb geen wolk gezien vandaag...
Duh.
Helemaal waar. Amen.

En natuurlijk was het al lang bekend Tila, maar herhaling kan geen kwaad. Toch?
Ik vind rood een leuke kleur bij mijn kinderen.

Mezelf smeer ik uiteraard wel goed in.
Ja, dat vind ik echt.
in bikini werken??
quote:Mamasaar schreef op 19 juli 2010 @ 21:06:

Ik vind rood een leuke kleur bij mijn kinderen.

Mezelf smeer ik uiteraard wel goed in.ahhh twee kreeftjes , staat leuk bij het roze
Uhh sorry, had ik even moeten zeggenn, ik woon in Oostenrijk.

Ja, ik kan werken in bikini bovenstukje als ik dat wil. Ik loop dagen lang alleen door 'afgelegen' velden met mijn meetinstrumenten en GPS. Geen mens die ziet dat ik in mijn bikini rondloop. Als ik op kantoor werk trek ik wel iets meer aan hoor!

Het was ook wel een beetje een Duhuh topic, wilde het gewoon even melden.
Cool!!
wat een leuke baan!

jaloers, ik werk lekker ergens binnen zonder licht van buiten (met ramen in het gebouw naar een dichte binnen ruimte)
Ik dacht dat smeren (ook al is het bewolkt) algemeen bekend was. Schijnbaar is dit nieuws nog niet bij iedereen door gedrongen. Maar goed beter 10 keer teveel lezen, dan 1 keer te weinig. Die ene keer zou al eens teveel kunnen zijn.
Meestal is het werk inderdaad heel erg leuk. Maar af en toe kijk ik ook erg uit naar een kantoordag. zoals na vandaag. 2 dagen lang zeker 8 uur per dag met hamers, grote boren en een rugzak van 15 kilo lopen slepen. Ben een beetje moe dus.

En het gekke is, echt dun ben word ik niet van al die fysieke arbeit, ik blijf stvig, maar wel fit en sterk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven