Gezondheid alle pijlers

bijwerkingen morning after pil

19-11-2013 17:44 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Vroeg me af wat de bijwerkingen zijn van de morning after pil. Krijg je hier ook puistjes van?

Graag jullie ervaringen! Bedankt!
En in het geval dat je er puistjes van zou kunnen krijgen ga je hem niet nemen indien nodig?
Dat verschilt per persoon lijkt me, net als bijwerkingen van de pil. En als ik nu zeg dat je er puistjes van krijgt, liever een baby dan puistjes?
*Mond valt open*

Misschien te voorbarig, maar je hebt onveilige seks gehad en bent misschien wel ongewenst zwanger en je maakt je druk over PUISTJES?!

Bijwerkingen morning afterpil: http://www.apotheek.nl/Me ... el.aspx?mId=10698&rId=386
Sommige zwangeren komen onder de puistjes te zitten
Je bent zelf een theepot
Nee. Puistjes zijn een teken van onverantwoordelijkheid.
Dit is een t**l
Ja natuurlijk, maar ik ben er niet minder verbaasd over eigenlijk
Ik word zo moe van dergelijke reacties.

Ik vraag om ervaringen en niet om meningen.

Bovendien heb ik veilig seks gehad maar is het condoom gescheurd en de map heb ik al genomen. Vroeg me alleen af wat ik kan verwachten.

Dus serieuze ervaringen gevraagd graag en bespaar je anders de moeite om te reageren. Bedankt!
Of je Googlet gewoon even serieus.
quote:Star schreef op dinsdag 19 november 2013 18:30 Of je Googlet gewoon even serieus.

Dat kan ik zelf ook nog wel bedenken....

Ik vraag ook om ervaringen van andere vrouwen en die vind ik niet via Google. Bedankt voor je input
quote:annapalona schreef op 19 november 2013 @ 17:57:

Dit is een t**l

Welnee,

Hooguit een dom/naïef/iijdele puber wicht met een onvolgroeide frontaal kwab
Je bent zelf een theepot
Seks met waarbij het condoom scheurt is dus niet veilig.

En verder zou ik afwachten, wees blij dat (als) je niet zwanger bent.
quote:kokosnoot226 schreef op 19 november 2013 @ 18:46:

[...]

Ik vraag ook om ervaringen van andere vrouwen en die vind ik niet via Google. Bedankt voor je input Agressief tokkiegedrag is wel een bijwerking.
quote:Star schreef op 19 november 2013 @ 19:00:

[...]

Agressief tokkiegedrag is wel een bijwerking.Zou het? Of zou ze daarvoor al zulk tokkiegedrag hebben gehad?
Op 08/10 wilde je nog zwanger worden TO, leg eens uit?
quote:kokosnoot226 schreef op 19 november 2013 @ 18:46:

[...]

Ik vraag ook om ervaringen van andere vrouwen en die vind ik niet via Google. Bedankt voor je input

Maar wat àls je wel onder de puisten komt te zitten? Wat als je weet dàt je onder de puisten komt te zitten?

Wat dan?

Dan slik je de MAP maar niet? Moet je dan smoesjes verzinnen naar ouders en klasgenoten?

Dat kind geeft meer zorgen hoor

Ik weet niet hoe oud je bent. Maar je voelt je blijkbaar oud genoeg ok seks te hebben. Daar horen verantwoordelijkheden bij, oa zorgen niet zwanger te worden/ iemand zwanger te namen en bescherming tegen SOA's.

Je bent nu bang om zwanger te zijn, je wilt de MAP slikken.

De evt. zwangerschap te voorkomen lijkt me belangrijker om mee bezig te zijn dan de zorg om puistjes.

Hierna nog wel een SOA-test doen en ondertussen iets bedenken om deze stress te voorkómen, anticonceptie dus.

Kun je bij je ouders terecht met deze zorgen?

* Suus zet moeder- van- puber-modus weer uit
Je bent zelf een theepot
quote:Star schreef op 19 november 2013 @ 19:13:

Op 08/10 wilde je nog zwanger worden TO, leg eens uit?Shoot, wéér vergeten te loepen!
Je bent zelf een theepot
Anderhalve maand geleden had je ook al puistjes , en daarvoor jeukende bultjes aan de vagina. Dat heeft toch niks met de MAP te maken dan?
WTF! Je probeert seks te hebben rond de ovulatie zeg je in een ander recent topic en neemt daarna de MAP? Waar ben jij mee bezig?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:single-lady schreef op 20 november 2013 @ 20:50:

Anderhalve maand geleden had je ook al puistjes , en daarvoor jeukende bultjes aan de vagina. Dat heeft toch niks met de MAP te maken dan?

ai, daar zou ik eens door een HA naar laten kijken

ik zie dat je in augustus vermoedde dat die bultjes herpes is?

wat zei je HA er van?
heb je de bijsluiter inmiddels uitgelezen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven