Gezondheid alle pijlers

Blaasontsteking!

23-03-2010 07:46 207 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou.. mijn blaasontstekingvraag gaat niet echt meer op he..

***originele bericht***

Pff heb alweer een blaasonsteking! Heb al een paar dagen pijn in mn borsten en ze zijn wat groter, ben misselijk en zeurende pijn in mijn onderbuik. Tekenen voor mij dat ik een blaasontsteking heb. Bij mij gaat namelijk het plassen geen pijn doen, en ik hoef ook niet extreem veel. ( Echt alles gaat zeer doen, behalve mijn blaas. Vroeg aan de dokter hoe dat kon, maar die snapt het ook niet)

Maargoed, die blaasontsteking dus.. heel vaak als ik sex heb gehad met mijn vriend dan hou ik er een blaasontsteking aan over! We hebben al geprobeerd handen te wassen van te voren enzo, maarja dat is pas een downer haha!

Zoenen -> Handen wassen -> frutten -> condoom om..

Je begrijpt.. dan heb ik al bedacht wat ik aan ga trekken morgen, wat we eten en de boodschappen die gedaan moet worden

Iemand tips of suggesties? Dan ga ik zo weer even lekker in een potje plassen

***einde originele bericht***
ja, maar: als ik dan gevoeld heb, blijft het toch mikken, als ik mn vinger erop houd dan spuit het alle kanten op!
Ik weet wel waar ie zit... Maar moet je eens proberen een buisje te nemen van 1,5 cm doorsnee. En dan pijnlijk plassen. En je handen schoonhouden.

Gaat je niet lukken, ik wil best wedden.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Bij mij werkt de pure cranberrysap echt veel beter dan die pillen...ben ik de enige?
quote:Spijker schreef op 23 maart 2010 @ 09:20:

Ik weet wel waar ie zit... Maar moet je eens proberen een buisje te nemen van 1,5 cm doorsnee. En dan pijnlijk plassen. En je handen schoonhouden.

Gaat je niet lukken, ik wil best wedden. Whahahah wat een idee voor een meet.. afspreken bij de v&d (of waar ze nog meer veel toiletten naast elkaar hebben) allemaal het buisje volplassen, en degene met de schoonste handen wint een lolly
quote:Kabouter23 schreef op 23 maart 2010 @ 09:20:

ja, maar: als ik dan gevoeld heb, blijft het toch mikken, als ik mn vinger erop houd dan spuit het alle kanten op! whahaha ik kom niet meer bij!
quote:misschicken schreef op 23 maart 2010 @ 09:21:

[...]

whahaha ik kom niet meer bij!

Nou.. ben blij dat er iemand kan lachen om mijn ellende..

Ñiet om je ellende lieverd, om je brandweerkunsten
Ik krijg vaak blaasontsteking als ik een rokje aan heb gehad en op de tocht heb gezeten. Of wind op m'n flamoes na een ritje op de fiets.

Tegenwoordig draag ik dus dubbele onderbroeken als ik een rokje aan heb en het niet al te warm is. 's Avonds met een rokje en blote benen de stad in is uberhaupt geen goed plan.

Ik drink nu vaak een week ofzo oceanspray-cranberrysap als ik een blaasontsteking heb gehad, dan blijft het langer weg.
En dat is volgens mij een broodje aap verhaal, dat je flamoes "kou zou kunnen vatten".
Brummetje, dat zegt mijn huisarts dus ook. En ik weet dat het niet kan.

Maar als je verkouden bent is dat ook vaak omdat je op de tocht hebt gestaan of zonder jas met een warm lijf naar buiten bent gelopen. En dat is ook geen oorzaak-gevolg volgens de huisarts.

Het klopt bij in ieder geval wel. Als ik blaasontsteking heb, heb ik vaak 1 of 2 dagen daarvoor kou op m'n blaas gehad.
quote:Katherina schreef op 23 maart 2010 @ 09:26:

Ik krijg vaak blaasontsteking als ik een rokje aan heb gehad en op de tocht heb gezeten. Of wind op m'n flamoes na een ritje op de fiets.

Tegenwoordig draag ik dus dubbele onderbroeken als ik een rokje aan heb en het niet al te warm is. 's Avonds met een rokje en blote benen de stad in is uberhaupt geen goed plan.

Ik drink nu vaak een week ofzo oceanspray-cranberrysap als ik een blaasontsteking heb gehad, dan blijft het langer weg.

Die oceansprayzooi is aangelengd, dat heeft weinig nut. Koop dan de echte....

En dubbele onderbroeken? dat helpt niet heur....
@ Misschicken: Hoe heet die pure cranberrysap precies? Van welk merk is dat?
Nou ik heb "Cranberry extra krachtig" bij de E. gehaald! Kan ik die mooi gaan combineren met de AB die ik hopelijk zo ga krijgen
Zo.. bh en shirt uit.. en nu een los fladdershirt van vriend aan! Dat scheelt wel een beetje..
Ik had vroeger ook vaak blaasontstekingen, maar ik heb de indruk dat je op een gegeven moment 'went'/resistent raakt tgen de bacteriën van je partner. Met een nieuwe bedpartner krijg je er weer opnieuw last van.
Ik heb helaas een lange geschiedenis van blaas en nier(bekken)ontstekingen... Dit zijn mijn conclusies :

- Cranberrysap werkt niet voor mij, daarbij wil ik liever zo snel mogelijk aan medicijnen zodat een ontsteking niet gelijk weer naar mijn nieren overgaat.

- Veel antibiotica werken ook niet meer voor mij... vorig jaar ben ik bij een uroloog uitgebreid onderzocht, daar kwam niks uit. Daarom moet mijn urine nu zo snel mogelijk op kweek en mag ik geen standaard antibiotica voordat ze zeker weten wat de juiste is..

- Wat voor mij wel helpt is: geen orale seks meer en ook uitkijken met de vingers... Niet de meest leuke oplossingen, maar jaarlijks een aantal ontstekingen zijn ook niet alles, resistent raak ik dus niet van mijn partner..

Succes!
Ik had er vroeger nooit last van...
quote:keeprunning schreef op 23 maart 2010 @ 09:59:

- Wat voor mij wel helpt is: geen orale seks meer en ook uitkijken met de vingers... Niet de meest leuke oplossingen, maar jaarlijks een aantal ontstekingen zijn ook niet alles, resistent raak ik dus niet van mijn partner..Ja dat had ik ook bedacht, maar in de praktijk werkt dat niet hahah! Als je dampende stampende sex heb, dan gaat het allemaal vanzelf en denk je naderhand pas van Shit!
quote:misschicken schreef op 23 maart 2010 @ 09:30:

[...]

Die oceansprayzooi is aangelengd, dat heeft weinig nut. Koop dan de echte....

En dubbele onderbroeken? dat helpt niet heur....

Het stomme is dat het dus wel helpt!

En hoe heet die pure cranberrysap?
quote:Kabouter23 schreef op 23 maart 2010 @ 10:16:

[...]

Ja dat had ik ook bedacht, maar in de praktijk werkt dat niet hahah! Als je dampende stampende sex heb, dan gaat het allemaal vanzelf en denk je naderhand pas van Shit!Het is ook totaal geen geile oplossing maar wel effectief..
Ja dat is waar.. zal het vriend zeggen straks haha!

Pff wou dat het al 14.00 was.. mn borsten doen zo'n zeeheeer! hahaha!

Nah ik heb gewoon een piemel in mn buik!

Nou snap ik ook waarom je hoofd ff niet naar kokkerellen met bijbehorend fotoreportage staat...

Hoe dan ook, blaasontsteking sucks en ik hoop dat je er snel vanaf komt met de cranberry-pillen en het kuurtje van de dokter!
quote:Brummetje schreef op 23 maart 2010 @ 09:35:

@ Misschicken: Hoe heet die pure cranberrysap precies? Van welk merk is dat?

Te koop in een reform/natuur winkel
quote:Poeszie schreef op 23 maart 2010 @ 09:53:

Ik had vroeger ook vaak blaasontstekingen, maar ik heb de indruk dat je op een gegeven moment 'went'/resistent raakt tgen de bacteriën van je partner. Met een nieuwe bedpartner krijg je er weer opnieuw last van.het zijn niet zo zeer de bacterieën van je partner, alswel je eigen bacterieën die van het ene naar het andere gat gesmeerd worden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven