Gezondheid alle pijlers

blaren na tanden bleken

28-08-2011 09:04 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Thanx voor de berichtjes! Tandarts is gebeld en ga volgende week m'n geld proberen terug te krijgen! Wat zeg ik: proberen?! Ik ga m'n geld gewoon terug eisen !
Nou klinkt niet goed. Ik zou zeker mijn geld terug vragen. En ik zou even iemand naar je tandvlees laten kijken. Klinkt niet goed.
Om te beginnen zou ik eens als de bliksem naar een dokter gaan.
Dokter/tandarts lijkt mij een goed idee. En probeer er foto's van te maken!
Life is like a pipe and I\'m a tiny penny rolling up the walls inside
Ik zou een afspraak maken met de tandarts.
Zwarte blaren...... Ik zou al bij een weekendarts zitten. No way dat ik met zwarte blaren op maabdag afwacht.
Niet meer terug gaan!!! Er is iets goed fout gegaan. Mijn tanden waren ook een dag heel erg gevoelig en pijnlijk na de behandeling, maar dat ging echt over binnen een dag. Blaren heb ik niet gehad en zeker geen zwarte. Dit is gewoon onkunde!

Die mensen werken volgens een fanchise conceptje....

Ik heb het gewoon bij mijn eigen tandarts laten doen.
Ik ben helaas op dit moment niet in m'n eigen woonplaats, waardoor ik niet naar m'n eigen tandarts kan, noch het even een bekende kan laten zien :(. (Yup, ik zit hier letterlijk zielig en alleen!) Ik denk dat ik toch maar even kijk waar ik hier zo snel terecht kan bij een tandarts of huisarts...

Thanx voor de berichtjes ladies! Wanneer je alleen op je kamer zit, ga je toch snel denken van 'misschien stel ik me aan of zo'. Maar dat is dus niet het geval!
OMG, dat klinkt eng. Ik zou inderdaad nu de weekendtandarts bellen.

Sterkte!

*bedenkt zich dat ze toch maar geen afspraak gaat maken om haar tanden te laten bleken. Dan maar trouwen met niet super witte tanden.*
Hoop dat het nog goed komt, TO, zo had je het je vast niet voorgesteld! Gauw de weekend-tandarts bellen of je daar terecht kunt, niet wachten tot morgen!
Aiii wat eng. Ik mag zeker niet vragen waar dat was?
Mikje, je hebt in 80% van de gevallen echt stevige napijn 24 tot 48 uur. Die pijn start een uur of drie na de behandeling, Dat viel mij ook heel zwaar tegen en had niemand me verteld. Pas nadien ben ik het gaan opzoeken op het internet. Er zijn maar bar weinig mensen die nog een tweede keer de behandeling laat doen. Ik ook niet in ieder geval. Na de behandeling zijn mijn tanden altijd gevoeliger gebleven, en het effect is binnen een jaar al weer weg eigenlijk. Terwijl ik toch heel wat tinten witter ging en ik in het begin heel blij was.
Vreselijk
Laat ik het zo zeggen. Als ik voor napijn had mogen kiezen, doe mij dan maar de napijn na het verwijderen van de verstandskiezen..... Google maar eens even. De behandeling zelf kan oom vervelend zijn, maar daar had ik gelukkig geen last van.
TO maak wat foto's van hoe het er nu uitziet. Je weet nooit waar je die nog voor nodig kan hebben.
quote:Oriane schreef op 28 augustus 2011 @ 09:39:

Mikje, je hebt in 80% van de gevallen echt stevige napijn 24 tot 48 uur. Die pijn start een uur of drie na de behandeling, Dat viel mij ook heel zwaar tegen en had niemand me verteld. Pas nadien ben ik het gaan opzoeken op het internet. Er zijn maar bar weinig mensen die nog een tweede keer de behandeling laat doen. Ik ook niet in ieder geval. Na de behandeling zijn mijn tanden altijd gevoeliger gebleven, en het effect is binnen een jaar al weer weg eigenlijk. Terwijl ik toch heel wat tinten witter ging en ik in het begin heel blij was.Als ik dit geweten had... Nou ik ga dus ook nooit niet never niet ooit m'n tanden laten bleken. (het meisje in de stoel naast mij had ook al zo'n pijn...) Ik ga nu fotootje maken en op zoek naar tandarts! Nogmaals thanx iedereen!
Maar evy, daar ga je dus niet van uit. Ik ook niet vooraf. Immers, hoe erg kan het uberhaupt allemaal zijn denk je. Daarbij, horror verhalen hoor je overal. Alleen n dit geval komt dat heel veel voor. Een lichte doffe pijn zou kunnen optreden zeiden ze.

Ik ben van nature niet zo'n pieper, maar het gevoel alsof al je tanden uit je mond gerost zijn is mijns inziens geen 'lichte doffe pijn'. Daarbij is het resultaat maar heel tijdelijk. Het advies is om het elke twee jaar te laten doen. Rot op, al bieden ze me geld. Ik doe het niet meer.
ga naar je tandarts, tandenbleken is erg erg slecht en dit bewijst het maar weer eens. natuurlijk laat je de andere kant niet doen. Jouw grootste zorg is hoe je je tandvlees weer gezond krijgt. Als het gaat terugtrekken heb je een heel ander probleem

Bleken geeft trouwens slechts tijdelijk resultaat, gebleekte tanden verkleuren erg snel
Zwarte blaren, das wel heftig!! Hopelijk komt alles goed en krijg je je geld terug! Heb ook net 2 dagen geleden me tanden gebleekt, me tanden waren wel erg gevoelig, maar gelukkig geen blaren gekregen
lijkt me dat die "tandarts" het tandvlees niet goed heeft afgedekt.
Kan je nog terecht bij de tandarts? of moet je het thuis afwachten? Het komt vaker voor trouwens maar blaren op je tandvlees betekent dat je tandvlees in aanraking is geweest met de bijtende vloeistof. Dat moet zeker niet mogen. Het is wel bekend dat de behandeling heel pijnlijk kan zijn en dat het ervoor kan zorgen dat je tanden ook voorgoed pijnlijk zullen blijven. Daarnaast is het resultaat soms met drie maanden al weer weg
dit soort ervaringen zijn precies de reden waarom ik mijn tanden thuis bleek en niet bij een kliniek. Thuis gaat het veel langzamer en heb je alles zelf onder controle. voel je een pijntje, hup bitje eruit en weer een dagje wachten. Op die manier kun je wél veilig en vooral pijnloos bleken. Het duurt alleen langer (weekje ofzo) voor je hetzelfde resultaat hebt.
.
Ik heb thuis gebleekt met een setje van de tandarts. Gaat geleideljiker, en die pijn heb je dan echt niet. Resultaat blijft best lang, en indien nodig kun je een keertje bijbleken. Gaat niet met waterstofperoxide, maar met carbamideperoxide. Dat is milder.
Mijn collega heeft ook haar tanden laten bleken bij een kliniek, dat is de eerste keer goed gegaan wel veel napijn, de keer erna ging ze met haar zus mee en omdat ze die aanbracht kreeg zei zelf nog een gratis onderhouds behandeling,nou dat heeft ze geweten !! Ze had dat ding in haar mond en lag daar een kwartier maar dat ding in haar mond zat niet lekker en ging er bijna uit ja en ze lag daar alleen dus wat doe je ze heeft het zelf terug geduwd in haar mond, niet wetende dat ,dat niet mag met die rotzooi in je mond , ze kwamen kijken en dat zeiden ze ook dat ze dat niet had mogen doen uiteindelijk ging het vreselijk prikken dus toen ze klaar was schrokken ze zich letterlijk te pletter daar haar hele onderlip en binnenkant was zo opgezwollen dat het letterlijk op een donut leek ik heb foto;s gezien nou ongelofelijk ze kon geen eens meer praten ,ze hadden dit nog nooit meegemaakt. Mischien moeten ze mensen ook niet alleen laten met die troep in je mond , ze heeft uiteindelijk een antibiotica kuur gehad vd dokter en uiteindelijk heeft het bijna een week geduurd voordat het weer in orde was.
het zijn chemicaliën en heftige ook, als het op je huid komt, komt het ook in je bloed

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven