Gezondheid alle pijlers

blessure voet!

03-06-2014 23:29 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond een flinke misstap gemaakt rn kan nu niet meer op mijn voet staan.....😔. Moet eigenlijk avondvierdaagse lopen. Wat helpt om het snel(ler) te laten genezen?
De huisarts?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Wat is er gebeurd?
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Rust nemen, hoog houden. Helaas geen avondvierdaagse meer tenzij je hinkelend wil gaan
Ik zou idd die avondvierdaagse niet gaan lopen. Rust nemen helpt het beste en daar valt een stuk lopen niet onder

En als je er echt helemaal niet meer op kan lopen zou ik even naar de ha gaan.
Niet op gaan lopen in ieder geval.
quote:Desperate_Housewive schreef op 04 juni 2014 @ 08:17:

Ik zou idd die avondvierdaagse niet gaan lopen. Rust nemen helpt het beste en daar valt een stuk lopen niet onder

En als je er echt helemaal niet meer op kan lopen zou ik even naar de ha gaan.

Dit. Het nog meer belasten komt het genezingsproces niet ten goede.

En zoals terecht opgemerkt is het niet kunnen belasten een indicatie voor een röntgenfoto en dat kan via de HA of HAP.
Though lovers be lost, love shall not and death shall have no dominion
Wat iedereen zegt: Rust nemen en toch maar geen avondvierdaagse. Wel rustig aan een beetje bewegen zodat het niet stijf wordt. Het is even balen maar als je het toch flink gaat belasten en het daardoor erger wordt dan baal je nog meer!
Heb je gelijk gekoeld? Is er een zwelling? Rust en steun geven is voor nu het best wat je kunt doen. Wordt de pijn erger of kun je de voet met 2 dagen nog niet belasten neem dan contact op met de huisarts.

Niet lopen vanavond, maar voet hoog houden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven