Blinde darm?
zondag 6 juni 2010 om 20:07
Hoi allemaal,
Omdat het zondag is en ik misschien een beetje eigenwijs ben wil ik niet naar de weekend-dokter gaan.
Maar heb wel een vreemde pijn...
Het begon een paar dagen geleden in mijn navel... Ik had daar gruwelijk veel pijn en het leek wel of het vol zat met zweren. Ik zag verder niets in mijn navel. Nu een paar dagen later wordt het steeds erger. het trekt nu echt rond mijn navelstreek. Heb wel alleen pijn als ik beweeg of op bepaalde plekken duw.
Is dit absoluut geen ontsteking aan mijn blinde darm? Kan het ook zijn dat ik een ontstoken navel heb? Of bestaat dit niet?
Graag serieuze reacties. Ik ben gewoon een beetje gezorgd. Ik ben van plan morgenvroeg naar de dokter te gaan. En misschien herkent iemand deze klachten?
Bedankt
Groetjes!
Omdat het zondag is en ik misschien een beetje eigenwijs ben wil ik niet naar de weekend-dokter gaan.
Maar heb wel een vreemde pijn...
Het begon een paar dagen geleden in mijn navel... Ik had daar gruwelijk veel pijn en het leek wel of het vol zat met zweren. Ik zag verder niets in mijn navel. Nu een paar dagen later wordt het steeds erger. het trekt nu echt rond mijn navelstreek. Heb wel alleen pijn als ik beweeg of op bepaalde plekken duw.
Is dit absoluut geen ontsteking aan mijn blinde darm? Kan het ook zijn dat ik een ontstoken navel heb? Of bestaat dit niet?
Graag serieuze reacties. Ik ben gewoon een beetje gezorgd. Ik ben van plan morgenvroeg naar de dokter te gaan. En misschien herkent iemand deze klachten?
Bedankt
Groetjes!
dinsdag 8 juni 2010 om 14:34
Ik ben nu al 2 dagen in ziekenhuizen continu doorgestuurd naar van alles en nog wat... Ze hebben bloed onderzocht.. Urine en een echo gemaakt... In bloed vonden ze wat ontstekingscellen maar vrij weinig.. en in me urine klein beetje bloed maar ook erg weinig.. Ze hebben me gewoon naar huis gestuurd met deze pijn??? Ze doen niks meer... Moet maar afwachten zeggen ze of het erger word of dat het vanzelf weggaat... Pff ik wil weten wat ik heb!!!!!
Groetjes
Groetjes

maandag 14 juni 2010 om 17:54
maandag 14 juni 2010 om 17:58