Gezondheid alle pijlers

Blindedarmontsteking?

05-05-2014 04:46 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik word net wakker omdat ik me niet goed voel. Ik was al een tijdje aan het draaien, zuchten en steunen in bed. Ik heb vooral buikpijn, rechtsonder. Ook voel ik me een beetje koortsig en ik ben misselijk. Deze buikpijn komt me bekend voor. Het voelt alsof mijn darmen verstopt zitten. Dat zou best kunnen. Ik heb de afgelopen dagen veel diarree-remmers geslikt. Toen ik dat een keer eerder had gedaan, kreeg ik dezelfde soort buikpijn. Het voelde toen meer alsof er vanbinnen iets gescheurd was dan als echte buikpijn. Dit heb ik nu weer, hetzelfde gevoel. Dat was toen een kwestie van wachten, de verstopping en de pijn verdwenen binnen een paar dagen. Toch kan ik af en toe hypochondrische trekjes vertonen. Ik heb de symptomen opgezocht van een blindedarmontsteking. En deze komen vervelend goed overeen met hoe ik me nu voel. Dus nu ben ik bang. Ik voel de paniek al een beetje borrelen. Ik ben als de dood voor pijn, operaties, ziektes, ziekenhuizen etc. Is er iemand die me gerust kan stellen? Of in ieder geval iets nuttigs kan zeggen waar ik mij wat beter door voel? Ik zou het heel erg waarderen op dit tijdstip! Ik voel me nogal ellendig.
quote:adorabull schreef op 05 mei 2014 @ 13:56:

Van de een op andere seconde had ik extreem veel pijn. Lopen kom alleen krom. Een uur later 40 graden koorts. Veel overgeven. Huisarts deed de 'druktest'. Mijn eten kwam eruit en ik schold hem helemaal naar de hel en terug. Koorts liep op. Ik ging rare dingen zeggen en precies 4 uur na het eerste symptoom ging ik onder narcoseJe had ook kunnen lezen dat het niet voor iedereen geldt. Voor mij bijvoorbeeld niet. Toch ben ik er ruim zes weken uitgeweest na een blindedarmontsteking. Maar die druktest etc. ben ik heel relax ondergaan (schijnt). Ik kan me namelijk van het hele dokters/ziekenhuisbezoek niets meer herinneren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven