bloed uit vagina
zondag 4 september 2011 om 18:20
Ik ben net ongesteld geweest, en de laatste beetjes bloeding twee dagen geleden. Net kwam er echter wat bloed uit mijn vagina, dit leek ook helemaal geen ongesteldheidsbloed, omdat het helderrood en 'vers' was. Het was 1x een klein beetje en daarna is het opgehouden. Weet iemand wat dit kan zijn? Is het ernstig, moet ik er mee naar de dokter?
zondag 4 september 2011 om 18:27
Het kan iets onschuldigs zijn (een nawee van je menstruatie of een wondje waar wat bloed uitkwam)
Het kan ook een blaasontsteking zijn (dan kwam het niet uit je vagina), een soa (dat weet jij het beste) of een een reden om een uitstrijkje te maken.
Dus ja, ik zou hiermee naar de huisarts gaan, die kan het voor je uitzoeken.
Het kan ook een blaasontsteking zijn (dan kwam het niet uit je vagina), een soa (dat weet jij het beste) of een een reden om een uitstrijkje te maken.
Dus ja, ik zou hiermee naar de huisarts gaan, die kan het voor je uitzoeken.
Occam's razor
zondag 4 september 2011 om 18:53
Ik heb vaak een dag of 2 na de laatste menstruatiedag nog 's zo'n opleving. Dus 2 dagen niks meer en dan ineens ineens nog zo'n "helderrood moment". Ook (of beter: zeker) na de sex heb ik dat vaak als ik al een dag of 2 van m'n menstruatie af ben.
Bij mij is het normaal, ik ben recentelijk nog helemaal door de molen geweest en heb het toen ter sprake gebracht. Volgens de gynaecoloog hebben meer vrouwen dat en is het inderdaad een nawee van je menstruatie. Maar als ik jou was zou ik het even aankijken en als het blijft even langs/bellen met je huisarts.
Bij mij is het normaal, ik ben recentelijk nog helemaal door de molen geweest en heb het toen ter sprake gebracht. Volgens de gynaecoloog hebben meer vrouwen dat en is het inderdaad een nawee van je menstruatie. Maar als ik jou was zou ik het even aankijken en als het blijft even langs/bellen met je huisarts.