Gezondheid alle pijlers

Bloedgroep thuistest betrouwbaar?

04-01-2021 23:53 51 berichten
Ik wil al vele jaren graag mijn bloedgroep weten. Waarom? Geen idee eigenlijk, ben er gewoon heel erg nieuwsgierig naar. De huisarts lastig vallen hiervoor zie ik in deze coronatijd niet zitten en ook zal hij er niet zomaar aan meewerken zonder medische noodzaak vermoed ik.

Afijn, nu kwam ik een thuistest tegen van easy home test. Lijkt betrouwbaar maar ik ben toch beniewd of mensen hier ervaring mee hebben.
S7rin schreef:
05-01-2021 00:16
Geen zinvol commentaar, dat weet ik, maar: ik vind het altijd zo wonderlijk wanneer (volwassen) mensen hun bloedgroep niet weten. Ik weet mijn bloedgroep al zo lang als ik mij kan herinneren. Is er waarschijnlijk door mijn ouders ingestampt, tezamen met de telefoonnummers van opa's en oma's om te bellen in geval van nood.

Ik heb de info (gelukkig) nooit paraat moeten hebben. Dus of het nou zo nuttig was als mijn ouders dachten... Ik heb trouwens ook hun bloedgroepen geleerd.
Mijn man weet zijn bloedgroep ook niet. Ik weet het zelf al van kind af aan, omdat ik bloed moest prikken vanwege een ingreep. Ik weet de bloedgroep van mijn kinderen ook niet, terwijl ze al bijna volwassen zijn. Je bloedgroep wordt niet bij geboorte vastgesteld ofzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven