bloedverlies na seks
maandag 15 april 2013 om 22:51
Sinds een paar weken verlies ik steeds bloed nadat ik seks heb gehad. Zondag was het echt duidelijk erger geworden en had ik ook wat last van mijn onderbuik (soort menstruatiekramp). Vanmorgen heb ik de huisarts gebeld, en morgen heb ik een afspraak...
Maarrr... Ik verlies nog steeds wat bloed. Is dat niet erg voor het onderzoek (sorry, stomme vraag misschien maar ik ben erg zenuwachtig) en zijn er mensen die mij kunnen vertellen wat de huisarts zal gaan doen? Snap dat ze even zal moeten kijken, maar hoe gaat dat in z'n werk?
Pfff sorry voor de ietwat stomme vaagjes, maar ik probeer m'n zenuwen wat onder controle te krijgen...
Maarrr... Ik verlies nog steeds wat bloed. Is dat niet erg voor het onderzoek (sorry, stomme vraag misschien maar ik ben erg zenuwachtig) en zijn er mensen die mij kunnen vertellen wat de huisarts zal gaan doen? Snap dat ze even zal moeten kijken, maar hoe gaat dat in z'n werk?
Pfff sorry voor de ietwat stomme vaagjes, maar ik probeer m'n zenuwen wat onder controle te krijgen...

dinsdag 16 april 2013 om 00:02
dinsdag 16 april 2013 om 00:03
quote:prinsesleia schreef op 15 april 2013 @ 23:09:
Ze zal waarschijnlijk een uitstrijkje maken (standaard bij contactbloeding).
Op tafel, benen in de beugels, speculum houdt de vagina open terwijl zij dan een uitstrijkje maakt. Na 3 minuten ben je weer aangekleed.Idd. Ik had het een tijdje terug ook.
Ze zal waarschijnlijk een uitstrijkje maken (standaard bij contactbloeding).
Op tafel, benen in de beugels, speculum houdt de vagina open terwijl zij dan een uitstrijkje maakt. Na 3 minuten ben je weer aangekleed.Idd. Ik had het een tijdje terug ook.
dinsdag 16 april 2013 om 09:43
dinsdag 16 april 2013 om 11:42