Gezondheid alle pijlers

bloedverlies na seks

15-04-2013 22:51 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een paar weken verlies ik steeds bloed nadat ik seks heb gehad. Zondag was het echt duidelijk erger geworden en had ik ook wat last van mijn onderbuik (soort menstruatiekramp). Vanmorgen heb ik de huisarts gebeld, en morgen heb ik een afspraak...

Maarrr... Ik verlies nog steeds wat bloed. Is dat niet erg voor het onderzoek (sorry, stomme vraag misschien maar ik ben erg zenuwachtig) en zijn er mensen die mij kunnen vertellen wat de huisarts zal gaan doen? Snap dat ze even zal moeten kijken, maar hoe gaat dat in z'n werk?

Pfff sorry voor de ietwat stomme vaagjes, maar ik probeer m'n zenuwen wat onder controle te krijgen...
Is niet erg dat je nu nog bloedverlies hebt. Goed dat je een afspraak met de HA hebt gehad.
Cum non tum age
Geen ervaring mee, maar dat je bloed verliest is vast niet erg voor het onderzoek. Daar ga je toch juist voor? Misschien kan ze juist daardoor goed zien waar het vandaan komt. (Ik roep ook maar wat).

Sterkte in elk geval!
Ze zal waarschijnlijk een uitstrijkje maken (standaard bij contactbloeding).

Op tafel, benen in de beugels, speculum houdt de vagina open terwijl zij dan een uitstrijkje maakt. Na 3 minuten ben je weer aangekleed.
Misschien komt het van een wondje, dan kan je huisarts dat gelijk zien. Is dus niet erg. Sterkte morgen!
En hij/zij zal waarschijnlijk even je baarmoedermond bevoelen en tegelijkertijd op je onderbuik drukken. Niets engs of raars aan hoor.
Ik ben niet dom, ik weet precies wat ik bedoel.
Bedankt voor jullie reacties! Ik ben blij te horen dat het niet erg is dat ik nog bloed. Nog nooit een uitstrijkje gehad, maar dat kan nooit kwaad om eens te krijgen lijkt me.

Ben vooral erg zenuwachtig voor wat ze gaat vinden.... Maar ik gok zomaar dat ik morgen nog niet heel veel wijzer ben
quote:prinsesleia schreef op 15 april 2013 @ 23:09:

Ze zal waarschijnlijk een uitstrijkje maken (standaard bij contactbloeding).

Op tafel, benen in de beugels, speculum houdt de vagina open terwijl zij dan een uitstrijkje maakt. Na 3 minuten ben je weer aangekleed.Idd. Ik had het een tijdje terug ook.
Net terug van de arts. Het blijkt een flinke infectie te zijn. Het onderzoek was daardoor ook alles behalve prettig...

Ze heeft geen uitstrijkje gemaakt, omdat de oorzaak heel erg duidelijk was. Mocht het na de antibioticakuur niet over zijn moet ik alsnog terug komen.
Niet fijn, maar je weet in ieder geval wat er loos is en wellicht zal het binnen een paar dagen al zijn opgeknapt. Moet je vriend dan niet ook aan de antibiotica?
Daar heeft de arts niets over gezegd, dus ik neem aan van niet... Inderdaad fijn dat ik nu in ieder geval weet wat het is!
quote:smurfet schreef op 16 april 2013 @ 10:52:

Daar heeft de arts niets over gezegd, dus ik neem aan van niet... Inderdaad fijn dat ik nu in ieder geval weet wat het is!

Misschien toch maar even navragen?

En weet je ook hoe je aan die infectie komt?
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven