bloedverlies tijdens buikgriep/virus?
vrijdag 12 maart 2010 om 14:28
Ik ben sinds een paar dagen geveld door een virus, of buikgriep, oid. Buikpijn, diarree, overgeven, de hele mikmak. Gelukkig niet in zo'n hevige mate dat de pil erdoor beïnvloed zou kunnen worden. Maar toch heb ik nu al een paar dagen last van bloed(achtig)verlies. Het lijkt in de verste verte niet op een normale menstruatie.
Kan dit te maken hebben met het ziek-zijn? Dus niet met een pil die niet werkt, maar dat mijn lijf gewoon heftig reageert op het feit dat ik ziek ben? (Wanneer ik me ergens veel zorgen om maak heb ik namelijk ook wel eens last van licht bloedverlies.)
Of zou er iets anders aan de hand kunnen zijn, dat losstaat van, maar toevallig samenvalt met dit virus?
Ik heb al wat rond gegoogled op de site, maar meer dan vieze detail (bloederige flubbers etc)-verhalen vind ik niet.
*Spruit dankt de forummers voor hun eventuele hulp en bijdrage en kruipt weer diep onder de wol
Kan dit te maken hebben met het ziek-zijn? Dus niet met een pil die niet werkt, maar dat mijn lijf gewoon heftig reageert op het feit dat ik ziek ben? (Wanneer ik me ergens veel zorgen om maak heb ik namelijk ook wel eens last van licht bloedverlies.)
Of zou er iets anders aan de hand kunnen zijn, dat losstaat van, maar toevallig samenvalt met dit virus?
Ik heb al wat rond gegoogled op de site, maar meer dan vieze detail (bloederige flubbers etc)-verhalen vind ik niet.
*Spruit dankt de forummers voor hun eventuele hulp en bijdrage en kruipt weer diep onder de wol
vrijdag 12 maart 2010 om 14:57
@Luna: Ik neem de pil altijd 's avonds, en als ik er dan de hele nacht niet uit hoef (diarree of overgeven), dan lijkt het mij onwaarschijnlijk dat de pil niet goed wordt opgenomen.
@Andreanna: De pil vergeet ik nooit, dus zwanger zijn lijkt me ook niet waarschijnlijk. Alhoewel er natuurlijk altijd uitzonderingen mogelijk zijn. Zou dit dan een hele vroege miskraam kunnen zijn?
@Andreanna: De pil vergeet ik nooit, dus zwanger zijn lijkt me ook niet waarschijnlijk. Alhoewel er natuurlijk altijd uitzonderingen mogelijk zijn. Zou dit dan een hele vroege miskraam kunnen zijn?
vrijdag 12 maart 2010 om 14:59
pfff, zwanger... dat zou wat zijn.
Maar goed. Ik heb nogal een historie van darmklachten (dus onderbuikgebied) en nu zit de pijn al dagen voornamelijk in mijn maag.
Maar toen ik gisterochtend vrij fit wakker werd, en mijn maag tijdens het tandenpoetsen een koprol maakte, schoot 'ochtendmisselijkheid' wel even door mijn hoofd...
Maar goed. Ik heb nogal een historie van darmklachten (dus onderbuikgebied) en nu zit de pijn al dagen voornamelijk in mijn maag.
Maar toen ik gisterochtend vrij fit wakker werd, en mijn maag tijdens het tandenpoetsen een koprol maakte, schoot 'ochtendmisselijkheid' wel even door mijn hoofd...
vrijdag 12 maart 2010 om 15:39
vrijdag 12 maart 2010 om 15:56
ik heb gewoon met water gespoeld, maar dat douchegevaarte is van lactacyd. Ik wacht nog even met de ha bellen, omdat ik er verder totaal geen klachten van het bloeden heb. Virus heerst op mijn werk, dus de kans dat mijn bloedverlies de andere klachten veroorzaakt lijkt me klein. ga dit weekend wel een test doen voor de zekerheid. mocht die test niets uitwijzen en het is na het weekend niet over, dan bel ik zeker.