Bodyscan Vitatec
woensdag 21 januari 2015 om 20:06
Wel de titel is vaag, wellicht.
Ik kwam in gesprek met 2 mensen die wel heel erg deze vorm van apk op/over/ je lichaam uit te gaan voeren.
Ze waren helemaal lyrisch daarover, en nog meer over de geweldige producten die daar aanverwant zijn, mocht er het eea "mis" zijn.
Natuurlijk verwijzen ze je door als ze er achterkomen dat iets ernstigs aan de hand is.
Hun produkten, daar gaat het wellicht om..verkoop.
Ik vraag mij echt serieus af, of deze vorm van "onderzoeken" dmv 2 "simpele" electroden dat allemaal kan onderzoeken.
Ze gaan kijken middels celdelingen?
Ik snap er niks van.
Maar het zet mij aan het denken, en dan zoek ik verklaringen hiervoor.
Want waarom gebruiken ziekenhuizen het in nederland dan niet?
Volgens verschillende sites gebruiken een aantal ziekenhuizen in verschillende landen wel deze techniek.
Hm..
Ik zal geen namen noemen van dit bedrijf, want dat mag vast niet.
Wat is jullie visie??
Ik kwam in gesprek met 2 mensen die wel heel erg deze vorm van apk op/over/ je lichaam uit te gaan voeren.
Ze waren helemaal lyrisch daarover, en nog meer over de geweldige producten die daar aanverwant zijn, mocht er het eea "mis" zijn.
Natuurlijk verwijzen ze je door als ze er achterkomen dat iets ernstigs aan de hand is.
Hun produkten, daar gaat het wellicht om..verkoop.
Ik vraag mij echt serieus af, of deze vorm van "onderzoeken" dmv 2 "simpele" electroden dat allemaal kan onderzoeken.
Ze gaan kijken middels celdelingen?
Ik snap er niks van.
Maar het zet mij aan het denken, en dan zoek ik verklaringen hiervoor.
Want waarom gebruiken ziekenhuizen het in nederland dan niet?
Volgens verschillende sites gebruiken een aantal ziekenhuizen in verschillende landen wel deze techniek.
Hm..
Ik zal geen namen noemen van dit bedrijf, want dat mag vast niet.
Wat is jullie visie??
woensdag 21 januari 2015 om 20:33
quote:himalaya schreef op 21 januari 2015 @ 20:10:
Ik ken het niet, maar ze zullen wel zeggen dat je in onbalans bent, of dat je x-waarde niet goed is, maar dat hun ongetwijfeld dure producten dat allemaal prima op kunnen lossen.
Juist Himalaya, zo denk ik er ook over..
Want bij mijn vraag hoe die scan dat nou precies kan "uitlezen", hoe dat nou in z'n werk ging, konden ze mij dus ook niet gericht een antwoord geven.
Iets met cellen, want je organen en lichaam bestaat uit cellen, en dat leest dat apparaat dan??
Mjah.
Ik ken het niet, maar ze zullen wel zeggen dat je in onbalans bent, of dat je x-waarde niet goed is, maar dat hun ongetwijfeld dure producten dat allemaal prima op kunnen lossen.
Juist Himalaya, zo denk ik er ook over..
Want bij mijn vraag hoe die scan dat nou precies kan "uitlezen", hoe dat nou in z'n werk ging, konden ze mij dus ook niet gericht een antwoord geven.
Iets met cellen, want je organen en lichaam bestaat uit cellen, en dat leest dat apparaat dan??
Mjah.
woensdag 21 januari 2015 om 22:49
Ze claimen dat het allemaal wetenschappelijk bewezen is etc. Ik kan geen artikelen vinden, maar hier is wat leesvoer:
http://www.vitatec.com/en ... essentials---introduction
http://www.vitatec.com/en ... essentials---introduction
donderdag 22 januari 2015 om 12:12