Gezondheid alle pijlers

Borstvergroting

03-06-2019 13:00 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb drie weken geleden mijn borsten laten vergroten van een kleine B met protheses van 395 naar een D. Ik vind het een behoorlijke impact als ik eerlijk ben. Ben erg onzeker over wat ik kan en mag. Heb vandaag Mn haar gewassen voor het eerst gestofzuigd en bed verschoond. Nu heb ik gelijk het idee dat Mn rechter borst strakker en dikker is geworden. Ik ben er echt heel panisch mee bezig. Ook seksueel. Wanneer kan en mag je weer seks hebben. Ik wist niet dat dit mij zo onzeker zou maken. Ben als de dood voor kapselsamentrekking etc. Iemand tips wat je al wel en niet mag en hoe hier mee om te gaan?
Wat was het advies van je arts?
Ik snap niet zo goed dat je een dergelijke operatie hebt laten doen maar geen idee hebt van de nazorg.
De eerste 6 weken mogen je armen niet boven je schouder dus haren wassen had je niet mogen doen. Je mag geen kracht zetten met je armen dus stofzuigen mag ook niet.
Sorry dat ik het zeg maar ik vind t echt een beetje dom van je, op internet is alles hierover te vinden en een beetje kliniek had je dit ook verteld.
Google maar op borstenforum voor alle info, daar staat zo’n beetje alles wat je moet weten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven