Gezondheid alle pijlers

Borstverkleining

17-01-2005 17:08 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik ben een meid van 27 jaar en wil een borstverkleining laten doen, heb altijd last ban mn nek,schouders, rug en sinds de laatste maanden ook van mn ademhaling heb nu een cup F en denk dat ik een C wil, maar heb ook gehoord dat je borsten altijd nog kunnen groeien en dan mischien toch een B te doen. Ben vorige week naar de huisarts geweest en heb een afspraak bij de plastisch chirurg. Ik lees veel over de hoe de operatie gaat en hoe het na de tijd zal gaan. Maar iemand die het zelf ook heeft laten doen weet het beste hoe het voelt en gaat. Ik hoop via dit forum wat meer te weten te komen over de voor en nadelen en alles wat er bij komt kijken.

Alvast bedankt                    Paraiso
Mijn moeder heeft het laten doen en is er erg tevreden over.

Je zult wel flinke littekens oplopen, en ook raad ik je aan voor de C te gaan.

C is een prima maat en als het uitvalt naar een D is het nogsteeds geen belasting.

Ik heb zeld D-E en heb nooit last ergens van
far from what i once was, but not yet what i am going to be
Ik heb het ook gehad op mijn 23e. Daarna waren alle vage rug-, nek- en beenklachten verdwenen.

Ik ben van H naar D (inmiddels weer een E) gegaan. Bij mij is de operatie heel goed gegaan en ik zou het zo nog een keer doen als het nodig moest zijn. Geen seconde spijt gehad (nou ja, behalve toen ik uit narcose kwam en de rest van de dag heb overgegeven...)

Na een week thuis te hebben gezeten het ziekenhuis gebeld of ik weer mocht werken, want ik verveelde me rot...

Succes!
Ik heb het bijna 3 jaar geleden laten doen. Het was de beste beslissing ever! Ik zou het dan ook zo weer laten doen!

De littekens vallen echt reuze mee, sterker nog... als je het niet weet dan zie je het ook gewoon niet.

Let er op dat je de eerste paar weken echt oppast met tillen etc. Ik had een openspringend litteken doordat ik mijn dochtertje van 1 optilde. Die waarschuwing is er dus echt niet voor niets. Qua pijn vond ik het ook echt meevallen trouwens.

Ik heb nu ook een C/D ( ligt aan het merk) en ik heb de mooiste borsten ever.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:roos_x schreef op 30 september 2014 @ 17:52:

Mijn moeder heeft het laten doen en is er erg tevreden over.

Je zult wel flinke littekens oplopen, en ook raad ik je aan voor de C te gaan.

C is een prima maat en als het uitvalt naar een D is het nogsteeds geen belasting.

Ik heb zeld D-E en heb nooit last ergens vanJe reageert op een bericht van maar ruim 9 jaar geleden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven