Botox-behandeling vr medische doeleinden- wie heeft ervaring
donderdag 27 december 2012 om 20:56

donderdag 27 december 2012 om 21:04
donderdag 27 december 2012 om 21:32
donderdag 3 januari 2013 om 08:20
quote:indianapouch schreef op 01 januari 2013 @ 17:11:
Ik heb een aantal keer botox in mijn blaas ingespoten gekregen (ook iets andere doeleinden
) 1 keer goed resultaat bij gehad, daarna steeds minder.... wel de bijwerking dat ik mezelf daarna moest gaan catheteriserenDank je wel voor je reactie, jammer dat het voor jou maar één keer goed aansloeg, ik veronderstel dat je nu geen botox-behandelingen meer krijgt? Ik vroeg me dan af of je die bijwerking van het catheteriseren nog altijd hebt, ook als de behandelingen zouden gestopt zijn. Anders is dat een blijvende bijwerking na botox-behandeling. Heel vervelend voor jou.
Ik heb een aantal keer botox in mijn blaas ingespoten gekregen (ook iets andere doeleinden

donderdag 3 januari 2013 om 15:23
Inprincipe werkt de botox na een x aantal maanden uit en krijg je je plas functie gewoon weer terug. Bij mij werkte dat wat minder goed, echter heb ik inmiddels mijn blaas niet meer maar ben nu in het bezit van een continent urine stoma. Maar dat komt niet door het catheteriseren hoor!
Succes met je injectie, hopelijk ga je er een goede resultaat van bemerken!
donderdag 3 januari 2013 om 22:03
quote:indianapouch schreef op 03 januari 2013 @ 15:23:
Inprincipe werkt de botox na een x aantal maanden uit en krijg je je plas functie gewoon weer terug. Bij mij werkte dat wat minder goed, echter heb ik inmiddels mijn blaas niet meer maar ben nu in het bezit van een continent urine stoma. Maar dat komt niet door het catheteriseren hoor!
Jammer dat het voor jou minder goed werkte, veel sterkte ermee.
Dank je wel voor de steun.
Jammer dat het voor jou minder goed werkte, veel sterkte ermee.
Dank je wel voor de steun.