Gezondheid alle pijlers

Botox-behandeling vr medische doeleinden- wie heeft ervaring

27-12-2012 20:42 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
ankt!
Ik heb zelf ook botox gebruik voor dit soort doeleinden, resultaat merkte ik direct. Je wordt niet misselijk en pijn? Tsja dat beleefd iedereen anders. Ik vond het erg mee vallen. Succes en hopelijk helpt het voor jou net zo veel als wat het bij mij deed!
Take every chance, drop every fear!
Ik ken iemand die botox in haar hoofd laat spuiten ivm chronische hoofdpijn.

Misschien niet wat je zoekt, maar hij heeft er baat bij en vele malen minder hoofdpijn dan voorheen. Merkt wel meteen wanneer het weer tijd is om bij te spuiten, de hoofdpijn wordt dan erger
Fruity-Pebbles, weet je toevallig om wat voor soort hoofdpijn dat gaat?

Mijn man heeft paroxismale hemicranie/Sjaastad syndroom (vorm van clusterhoofdpijn) vandaar mijn vraag.
Ik kan je helaas geen tips of adviezen geven, ik heb dit nooit gedaan. Maar, kun je niet wat googlen? Dan kom je vast ervaringen tegen van mensen die hetzelfde hebben gedaan /gehad.

Hoop dat het allemaal mee valt voor je. Succes en sterkte!
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
ok,
Ik heb een aantal keer botox in mijn blaas ingespoten gekregen (ook iets andere doeleinden ;) ) 1 keer goed resultaat bij gehad, daarna steeds minder.... wel de bijwerking dat ik mezelf daarna moest gaan catheteriseren
quote:indianapouch schreef op 01 januari 2013 @ 17:11:

Ik heb een aantal keer botox in mijn blaas ingespoten gekregen (ook iets andere doeleinden ;) ) 1 keer goed resultaat bij gehad, daarna steeds minder.... wel de bijwerking dat ik mezelf daarna moest gaan catheteriserenDank je wel voor je reactie, jammer dat het voor jou maar één keer goed aansloeg, ik veronderstel dat je nu geen botox-behandelingen meer krijgt? Ik vroeg me dan af of je die bijwerking van het catheteriseren nog altijd hebt, ook als de behandelingen zouden gestopt zijn. Anders is dat een blijvende bijwerking na botox-behandeling. Heel vervelend voor jou.
geval niets mee te verliezen
Inprincipe werkt de botox na een x aantal maanden uit en krijg je je plas functie gewoon weer terug. Bij mij werkte dat wat minder goed, echter heb ik inmiddels mijn blaas niet meer maar ben nu in het bezit van een continent urine stoma. Maar dat komt niet door het catheteriseren hoor!

Succes met je injectie, hopelijk ga je er een goede resultaat van bemerken!
quote:indianapouch schreef op 03 januari 2013 @ 15:23:

Inprincipe werkt de botox na een x aantal maanden uit en krijg je je plas functie gewoon weer terug. Bij mij werkte dat wat minder goed, echter heb ik inmiddels mijn blaas niet meer maar ben nu in het bezit van een continent urine stoma. Maar dat komt niet door het catheteriseren hoor!

Succes met je injectie, hopelijk ga je er een goede resultaat van bemerken!

Jammer dat het voor jou minder goed werkte, veel sterkte ermee.

Dank je wel voor de steun.
die dit soort behandelingen overwegen.
Wat super fijn voor je!

Gefeliciteerd :D
Echt niemand meer over ervaring met botox??? Voor medisch doeleinden dan?,....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven