Gezondheid alle pijlers

Botox tegen koortslip ?

14-12-2016 18:27 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allen,

Ik heb al sinds ik me kan herinneren last van een koortslip. Nu ben ik inmiddels in de 20 en is dit nog steeds niet weg en regelmatig terug. Klein, groot, 1 of soms 2 tegelijk.

Nu las ik over een onderzoek van botox tegen koortslip omdat dit de zenuwen lam legt waardoor het virus niet schijnt te kunnen reactiveren.

Zijn er mensen die dit hebben geprobeerd en er zo ja baat bij hebben gehad ?

Alvast bedankt
Geen flauw idee, maar google eens op L-lysine
Al lang gebruikt. Soms effect. Maar is niet goed voor je op de lange termijn. Is botox ook niet daar niet van. Maar lysine doet niet heel veel voor mij
Waarom is L-lysine niet goed voor je op lange termijn?

googlen hotkiss?
neem een goed supplement wat je weerstand verhoogd. Ik gebruik probiotica van de tuinen. Dit helpt echt goed. Ik slik het nu 2 jaar en ik ben van 2 koorslippen per maand naar 1 per 2 jaar gegaan. Dus niet Yakult, maar echt een met 3 miljard actieve culturen.
oja, en ik heb ook al 2 keer een kuur van de huisarts gehad,. Hielp niets. De probiotica dus wel.
Doe eens gek, eet iedere dag 1 a 2 kiwi's.

Geleerd van een oncoloog: ben van om de week minimaal 1 koortslip naar 1 koortslip in de 2 a 3 jaar gegaan.

Als ik er 1 krijg is deze ook binnen 2 dagen weg door het smeren van zinksulfaat.
ik heb de afgelopen 2 maanden 4 uitbraken gehad..en niet van die kleintjes. Ik slik l-lysine, nu ook echina force van dr. vogel om mn weerstand te verhogen. Het is lang geleden dat ik het zo erg heb gehad. Ik denk dat het komt doordat ik de afgelopen periode veel chocola heb gegeten waar een eiwit inzit wat het virus aan kan wakkeren. Nu Jadaiswa boven mij zegt over die kiwis..ik heb een periode heel veel kiwis gegeten en volgens mij had ik er toen minder last van.. Daar vul ik mijn lijstje weer mee aan.

De hotkiss heb ik ook, werkt niet altijd.

Ben heel benieuwd om het resultaat van botox te horen. Niet omdat ik het perse direct wil doen, maar als de uitbraken in deze mate blijven, dan zal ik er zeker over denken (nadat ik al het andere heb geprobeerd natuurlijk)
Ja ik heb ook zo ongeveer alles geprobeerd. Vandaar ook dat ik nu bij botox beland ben. Ik heb het soms 2 x in de maand 3 maanden achter elkaar en leef heel gezond. Morgen een afspraak bij de huisarts om even verder te informeren. Schijnt met botox 3 x per jaar te moeten..

Alle smeersels.. pillen, hotkiss, fruit geprobeerd maar echt helpen doet helaas niets.
Legt Botox ook niet je hele lip lam? Als je bij de tandarts bent geweest en je hebt een verdoving gehad, kan je niet eens normaal koffie drinken. Niet handig.
Soms kan lysine helpen maar vaak is het niet een kwestie van één dingetje, een medicijn wat we willen hebben. Belangrijk is om je eet- en leefpatroon aan te passen. Argininerijke voeding vermijden en lysinerijke voeding eten en niet alleen bij een uitbraak. Ook zijn bijvoorbeeld zink en vitamine C belangrijk, naast natuurlijk andere vitaminen en mineralen. zo is vitamine A ook belangrijk bij infecties. En suiker vermijden. En vooral stress kwijt zien te raken. Een combinatie van Cats claw en lysine helpt misschien beter dan lysine alleen.

https://geneeshetzelf.nl/herpes-simplex-virus/
Een virus kan je niet omzeilen met botox
Geen ervaring met botox, wel ooit een artikel gelezen over welke invloed voeding kan hebben. Eet ik een paar dagen achter elkaar pinda's of brood met veel pitjes dan krijg ik geheid een koortslip. Misschien is dat iets om je in te verdiepen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven