Gezondheid alle pijlers

Branderig gevoel maar geen soa?

09-05-2015 12:55 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een probleem. Ik ben sinds vorige maand aan de pil en toen was het vorige week woensdag en ik zou dan mijn stopweek hebben. Ik heb toen die woensdag tm zaterdag geen pil geslikt en die zondag werd ik toen ongesteld. Maar die zondag kwam mijn vriend dus ik dacht ik verander gewoon de begin dag en begin nu weer met de pil. Dus sinds zondag slikte ik de pil weer, maar ik bleef een paar dagen toch nog een beetje bloeden. Desondanks het bloed hebben mijn vriend zondag tm woensdag veel en vaak (onbeschermde) sex gehad. Nu is het zaterdag en ik heb een branderig gevoel in mijn vagina en als ik met een vinger er in ga, is er nogateeds een beetje bloed.

Lang verhaal maarja ik weet niet wat ik moet doen... Help
Ehm, misschien is je vagina overbelast? Schimmelinfectie zou ook kunnen.
Schimmelinfectie denk ik. Toen ik aan de pil was verminderde mijn lust dramatisch en ik had elke maand wel weer een schimmelinfectie.
Lijkt mij eerder dat je teveel gesekst hebt waardoor het gewoon gevoelig en schraal is.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Veel en vaak seks. Is hij toevallig ook je eerste bedpartner? Het kan zijn als je niet zo ervaren bent, je het veel doet, hij misschien ook nog eens grootgeschapen is, dat je inderdaad een branderig gevoel kunt krijgen. Doe het volgende keer iets rustiger aan of geniet na met dit gevoel. Je kunt ook vaseline gebruiken om de boel beneden wat te kalmeren. Als het langer blijft aanhouden, dan even naar de huisarts.
Als je je stopweek hebt heeft het geen zin om eerder weer verder te gaan met de volgende strip; de onttrekkingsbloeding stopt daar niet van zoals je gemerkt hebt. Ben je wel goed voorgelicht door de huisarts?

Ik denk dat je branderige gevoel niks te maken heeft met de pil, maar met teveel seks. Geef de boel gewoon een paar dagen rust, dan zal het wel beter gaan. Als je rare afscheiding merkt, of veel jeuk, of pijn bij het plassen zou je even langs de huisarts moeten gaan, want dan kan het een schimmelinfectie of blaasontsteking zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven