Gezondheid alle pijlers

Buikgriep...

03-11-2012 08:52 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 5 à 6 dagen geleden een heel zware buikgriep gehad, een hele nacht zitten overgeven. Na 3 dagen voelde ik mij weer topfit, maar merk nu dat ik nog altijd met een redelijk misselijk gevoel zit, een zware maag en niet veel zin om te eten. Kan dit nog van de buikgriep zijn of zit ik met een nieuw virusje??
Je maag heeft een flinke opdonder gehad, mijn ervaring is dat het best een tijdje kan duren tot je je weer helemaal goed voelt
maakt het uit of het nieuw virusje is of restant van oude? Gewoon rustig aan doen, eten houden bij beschuitje en volkoren boterhammen
Dat kan soms wel een paar weken duren!
Oh ja van buikgriep kan je lichaam best even van slag zijn hoor. Als volkoren brood even te zwaar is neem volkoren beschuitjes, soepjes, lichtverteerbaar, etc.

Wat heerlijk dat we hier een toiletjuffrouw hebben trouwens
Cola helpt tegen krampen.

Wel de échte coca cola,gaven wij bewoners van het verzorgingshuis waar ik werkte altijd bij diarree/buikpijn.

Verder kamillethee als er evt een ontsteking zit/zat,maakt alles wat rustiger.

En je kan van buikgriep lang nodig hebben te herstellen,het doet nogal wat met je lichaam ook,dagen lang overgeven.

Misselijk gevoel kan ook komen door dat je maag en darm wand geirriteerd is geraakt door al het gal van je braaksel erlangs kwam

Zou toch even misschien een maagbeschermer halen bij de huisarts.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven