Buikgriep...
zaterdag 3 november 2012 om 08:52
Ik heb 5 à 6 dagen geleden een heel zware buikgriep gehad, een hele nacht zitten overgeven. Na 3 dagen voelde ik mij weer topfit, maar merk nu dat ik nog altijd met een redelijk misselijk gevoel zit, een zware maag en niet veel zin om te eten. Kan dit nog van de buikgriep zijn of zit ik met een nieuw virusje??

zaterdag 3 november 2012 om 14:01
Cola helpt tegen krampen.
Wel de échte coca cola,gaven wij bewoners van het verzorgingshuis waar ik werkte altijd bij diarree/buikpijn.
Verder kamillethee als er evt een ontsteking zit/zat,maakt alles wat rustiger.
En je kan van buikgriep lang nodig hebben te herstellen,het doet nogal wat met je lichaam ook,dagen lang overgeven.
Misselijk gevoel kan ook komen door dat je maag en darm wand geirriteerd is geraakt door al het gal van je braaksel erlangs kwam
Zou toch even misschien een maagbeschermer halen bij de huisarts.
Wel de échte coca cola,gaven wij bewoners van het verzorgingshuis waar ik werkte altijd bij diarree/buikpijn.
Verder kamillethee als er evt een ontsteking zit/zat,maakt alles wat rustiger.
En je kan van buikgriep lang nodig hebben te herstellen,het doet nogal wat met je lichaam ook,dagen lang overgeven.
Misselijk gevoel kan ook komen door dat je maag en darm wand geirriteerd is geraakt door al het gal van je braaksel erlangs kwam
Zou toch even misschien een maagbeschermer halen bij de huisarts.