Gezondheid alle pijlers

buikgriep?

14-04-2014 08:06 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen viva'ers,

ik heb sinds zaterdagavond last van diarree, buikkrampen, koorts en een algehele malaise. die koorts en malaise zijn inmiddels redelijk verdwenen en ik heb weer wat eetlust. ik heb eigenlijk behoorlijk veel zin in chocolade en een lekkere pasta zou er ook wel in gaan. ik houd eten (die chocolade en pasta heb ik maar even laten staan en wijselijk besloten het bij beschuitjes te houden) echter nog steeds niet lekker binnen en de krampen zijn ook nog niet verdwenen.

5 jaren geleden heb ik een buikgriep gehad waarbij ik het gevoel had dat het einde van mijn leven nabij was: overgeven, diarree, overgeven EN diarree tegelijkertijd, een buikpijn die ik mijn ergste vijand nog niet zou gunnen, etc. dat gevoel heb ik nu totaal niet. na lang twijfelen heb ik me vandaag ziek gemeld, maar meer omdat ik onder deze condities liever geen gebruik maak van het personeelstoilet, dan dat ik echt niet in staat ben iets werkgerelateerds te produceren.

waar ik me nu een beetje zorgen om begin te maken, is dat dit misschien een nieuwe vorm van mijn prikkelbare darmsyndroom (PDS) is..? ik heb inmiddels al een aantal keren vernomen dat de gemiddelde forummer niet beschikt over een glazen bol en ik begrijp dat jullie hier geen pasklaar antwoord op hebben, maar waar ik op hoop is een beetje herkenning in de trant van "och ja, vijf jaar geleden had ik ook zo'n hele irritante buikgriep, was na vijf dagen weer over" o.i.d. nog een keer wennen aan PDS zou me mentaal behoorlijk opbreken denk ik en is niet iets waar ik naar uitkijk.
ik voel me vooralsnog nog steeds goed… haha, ik ben zo bang om het te jinxen en dat ik dan gewoon weer de hele dag op de wc zit. ga zo voor het eerst deze week weer even aan het werk! ik merk overigens wel dat m'n darmen nog een beetje moeten wennen aan "zoveel" voedsel:p

hoe voel jij je nu? ik hoop echt dat jij je vandaag ook weer iets beter voelt…
Ah goed zo! Ik heb nog steeds last. Ben gisteren wel weer gaan werken en ga zo ook weer. Ik hoop dat jij er nu vanaf bent ;).
't gaat op zichhhh goed, maar vertrouw m'n darmen nog niet helemaal. ik hoop ZO erg dat het morgen beter is, want ik wil heel graag bij m'n date slapen. heb 'm nu al een week niet gezien en ik mis 'm nou ja, anders gooi ik er wel wat imodium tegenaan… daarna toch nog drie dagen om weer te herstellen…
Haha ja je darmen moeten nog herstellen ;). Heb je geen diarree meer? Ik heb nog wel buikpijn en dunne ontlasting maar loop niet meer leeg gelukkig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven