Gezondheid alle pijlers

Buikpijn, onduidelijkheid!

22-02-2011 18:43 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
t?
Ik had het ook, maar bij mij was het stress.. dus kan je helaas niet helpen :(
weg ivm herkenbaarheid
Is je ontlasting wel goed? Of heb je een paar dagen geen ontlasting gehad?
Is je urine onderzocht?
-
..
quote:Meintje schreef op 22 februari 2011 @ 18:58:

Soa lijkt me erg sterk..

Heb inmiddels ruim 4 maand vaste relatie en voor die tijd heb ik me laten testen.

Wat betreft stress, daarbij werd ik anders slecht in mijn buik en werd ik ook veel misselijker dus deze klachten komen daarbij niet overeen!En je vriend heeft zich ook laten testen? En hij is je trouw?
-
quote:Meintje schreef op 22 februari 2011 @ 19:10:

Ik kan niks met zekerheid zeggen.

Maar het zou mij zeer verbazen als hij ontrouw zou zijn, dan zou ik hem wel héél verkeerd inschatten.

Hij heeft nooit een test laten doen, voor mij heeft hij 1 relatie gehad waarbij hij sex heeft gehad (elkaars 1e) en 1 los contact alleen deze was wel met condoom, naar zijn verhaal.Dan zou ik in elk geval een SOA-test laten doen.
Sowieso inderdaad een SOAtest. Verder zou ik je urine laten dipsticken, kan een (chronische) urineweginfectie zijn. Doe voor de zekerheid een zwangerschapstest, in mijn differentiaal diagnose zouden namelijk ook miskraam/buitenbaarmoederlijke zwangerschap (vooral die vanwege de mirena) staan.

Heb je bewegingsdrang bij de pijn?

Doe het plassen pijn?

Zit er bloed bij je urine of ontlasting?
.
Dat je begin januari niet zwanger was, wil niet zeggen dat je het nu niet bent natuurlijk.

Verder heb ik geen ervaring met zulke klachten, zou het wel goed in de gaten houden, en blijven controleren of je koorts hebt.
...
Een gewone zwangerschap niet (op wat krampjes en ditjes en datjes na in het begin (alleen over het begin he dames!)), maar met een Mirena heb je een grotere kans op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, en dat doet wel zeer. Dat doet een beetje zeer, een beetje meer zeer, toch best wel veel pijn, helse ondraaglijke pijn, oh jee ik ben dood. Kort samengevat als je er niet op tijd bij bent.

Hoe oud ben je?

Hoe hoog is/was je koorts?

Wat voor soort pijn heb je? (stekend, drukkend, krampend, etc.)

Is de pijn constant of intermitterend?

Is er iets wat je eraan kunt doen dat het minder wordt?

Heb je een verband ontdekt met iets wat je gegeten hebt?

Heb je dit al eerder gehad?

Hebben andere mensen in je omgeving last van zulke klachten?
Het feit dat je tepels pijn doen duidt in mijn ogen op iets hormonaals. Misschien kan een gyn een echo doen om eea uit te sluiten?
.
heej TO,

heb je al het testje gedaan op endometriose.nl? Een paar van jouw klachten komen me bekend voor...
life ain't a perfect story, write it while you live it
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven