Bult na blauwe plek wil maar niet weg
woensdag 11 augustus 2010 om 15:16
Even een lekker onbelangrijk vraagje, maar vroeg het me toch af:
Ik heb 2 maanden geleden door een smak met fiets een flinke blauwe plek inclusief bult opgelopen op mijn scheenbeen.
Niks aan de hand verder... maar die bult is nou nog steeds niet weg, en doet nog steeds pijn als een blauwe plek! Is niet blauw meer.
Is natuurlijk wel enoooorm dramatisch Maar ik wil 'm weg hebben, en dat het geen zeer meer doet!
Iemand een tip? Alsnog ijs erop? Inbinden? Wachten? Mes pakken?
Ik heb 2 maanden geleden door een smak met fiets een flinke blauwe plek inclusief bult opgelopen op mijn scheenbeen.
Niks aan de hand verder... maar die bult is nou nog steeds niet weg, en doet nog steeds pijn als een blauwe plek! Is niet blauw meer.
Is natuurlijk wel enoooorm dramatisch Maar ik wil 'm weg hebben, en dat het geen zeer meer doet!
Iemand een tip? Alsnog ijs erop? Inbinden? Wachten? Mes pakken?
woensdag 11 augustus 2010 om 15:29
Begin februari ben ik keihard op het ijs op straatstenen neergesmakt en heb nog steeds een bult net onder mijn knie.
Da's dus al een half jaar gelden.
Het kan ff duren.... (bult is wel iets kleiner geworden, doet op sommige dagen nog steeds pijn)
Sterkte.
Da's dus al een half jaar gelden.
Het kan ff duren.... (bult is wel iets kleiner geworden, doet op sommige dagen nog steeds pijn)
Sterkte.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.

woensdag 11 augustus 2010 om 16:06
woensdag 11 augustus 2010 om 16:33
woensdag 11 augustus 2010 om 17:55
donderdag 12 augustus 2010 om 12:37
Ik ben 20 jaar geleden van de trap gegleden waardoor ik een (langwerpige) bult van onderkant kuit tot halverwege kuit heb. Ziet er niet echt fraai uit van opzij maar deze bult is dus nooit weggegaan. Volgens arts (heb er jaaaaren later eens tussen neus en lippen door naar gevraagd) is het verhard bindweefsel en gaat het niet of moeilijk weg. Wat ik had moeten doen is het masseren, dat had nog een beetje kunnen helpen. Nu heeft dat geen zin meer.
Poep, wie heeft jou gescheten?

donderdag 12 augustus 2010 om 12:42
Ik ben half mei van m'n fiets gevallen en heb daardoor nog steeds een zere knie. Blauwe plek is weg, maar ik kan er nog niet op steunen.
Had ook een flinke schaafwond op m'n kin, en daar is nu door onderhuids littekenweefsel een bultje onstaan. Gaat uit zichzelf ook niet weg, baal ik best van. Ben nu met littekenpleisters aan 't klooien.
Had ook een flinke schaafwond op m'n kin, en daar is nu door onderhuids littekenweefsel een bultje onstaan. Gaat uit zichzelf ook niet weg, baal ik best van. Ben nu met littekenpleisters aan 't klooien.