Gezondheid alle pijlers

Bult op bovenbeen

03-05-2018 21:25 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey,
Ik ben een paar jaar geleden van de trap gevallen, heb daar een lelijke bult op mijn zij-bovenbeen aan over gehouden, zit net onder de heup. Daardoor lijkt het alsof ik hele breede bovenbenen heb, niet zo mooi vind ik zelf. De bult is niet zo zeer hard, doet ook geen pijn als je er op drukt. Ben al een keer langs de dokter gegaan, die zei dat het een litteken is en het niet meer weggaat.
Vind het zelf echt heel lelijk, kan ik er iets aan laten doen zoals een operatie ofzoiets??
Alvast bedankt,
Mvg.
een operatie zal vooral weer een nieuw litteken geven
Klinkt alsof een plastisch/ cosmetisch chirurg je daar het beste antwoord op kan geven.
Helpt het als ik zeg dat ik dat ook heb? Ik heb het geaccepteerd. Ik denk ook dat ik de enige ben die het ziet in een jurkje. In een broek zie je het niet eens.
kan me niet goed voorstellen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Heb het ook. Weefselverschuiving volgens arts. Nooit aan een operatie gedacht.... Gewoon geaccepteerd.
Ik heb dat ook gehad, ook door van de trap te vallen. Had precies een paasei op mijn bil.
Uitendelijk is het na pakweg een jaar of 4 toch nog weggetrokken.
Ik heb het op mijn bil. Ook een val van de trap idd. Samen met mijn destijds 6 maanden oude dochter. Ze is nu 8 en de bult zit er nog steeds, volgends de huisarts is er niks aan te doen...
The time is now

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven