Bult op kin
dinsdag 4 september 2018 om 07:14
Gisterochtend ontdekte ik, dat ik opeens een dikke bult op mijn kin heb. Als ik het aanraak doet het wat pijn. Heel soms komt er een beetje vocht uit, maar als ik het aanraak voel ik wel dat het wat dikker is. Maar als ik in de spiegel kijk valt het niet echt op. Ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt. Soms wel een kleine bultje op kin. Maar deze voelt groter aan. Ik heb het gevoel dat er vocht onder zit.
Het is nu iets minder pijnlijk dan gisteren.
Hebben jullie zoiets al eens gehad? Ik ga de huisarts wel bellen, maar denk ook misschien even wachten tot het vanzelf over gaat....
Het is nu iets minder pijnlijk dan gisteren.
Hebben jullie zoiets al eens gehad? Ik ga de huisarts wel bellen, maar denk ook misschien even wachten tot het vanzelf over gaat....
dinsdag 4 september 2018 om 07:33
Zou jij echt de huisarts bellen voor een bultje op je kin?
Die heeft wel betere dingen te doen (zoals zieke patiënten zien en behandelen). Ik zou gewoon even afwachten of het (over)morgen wegtrekt. Bultjes (pukkels / verstopte kliertjes / en zo) zijn meestal weg met een dag of wat. Arts kan er niets mee, gewoon zelf niet aan zitten en rustigs wachten.
Die heeft wel betere dingen te doen (zoals zieke patiënten zien en behandelen). Ik zou gewoon even afwachten of het (over)morgen wegtrekt. Bultjes (pukkels / verstopte kliertjes / en zo) zijn meestal weg met een dag of wat. Arts kan er niets mee, gewoon zelf niet aan zitten en rustigs wachten.
dinsdag 4 september 2018 om 07:42
Nou nee bellen zou ik niet zo snel doen maar bedoel meer van als het na een tijd er.nog zit.Erizon schreef: ↑04-09-2018 07:33Zou jij echt de huisarts bellen voor een bultje op je kin?![]()
Het voelt als een soort verdikking op mijn huid, maar het valt niet écht op.
dinsdag 4 september 2018 om 09:24
Volgens mij heb ik dit ook een paar x gehad. Heb het eens open geprikt en kwam er doorzichtige gele vocht uit. Pijn was weg, maar het herstellen van de huid deed lang. Bij mij kwam het vlak voor de menstruatie. Gewoon niets doen. Gaat vanzelf weg.
anoniem_64b9896d19796 wijzigde dit bericht op 04-09-2018 09:26
Reden: .
Reden: .
8.10% gewijzigd
dinsdag 4 september 2018 om 11:28
Klopt. Dit was bij mij ook zo. Beetje de grootte van een vijftig euro cent munt. Wacht even af. Wordt het erger dan kan je alsnog naar de huisarts.taccowoman schreef: ↑04-09-2018 10:51Omdat hij best wel groot is, vandaar dat ik het mij afvroeg..... normaal heb ik het af en toe wel, maar nooit zo groot.. het valt ook niet echt op ofzo