Gezondheid alle pijlers

bult zijkant neus

27-11-2013 22:39 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een week of vier geleden heb ik een schop tegen mijn gezicht een hersenschudding opgelopen. Neus was ook dik maar gelijk gekoeld en zwelling viel de dag erna erg mee.

Naar de huisarts geweest die constateerde hersenschudding, ze heeft nog even in mijn neus gekeken, dat zag er allemaal goed uit.

Maar nu heb ik nog steeds een gevoelige bult aan de linkerkant op mijn neus zitten. Wanneer ik erop duw of op die kant heb geslapen doet mijn het pijn bij mijn bovenkaak (binnen in mijn mijn mond, verhemelte) en richting mijn jukbeen.

Ik vind het wel wat lang duren, moet ik gewoon nog geduld hebben of toch even terug naar de huisarts ( die dan zegt heb nog even geduld :-) )?

Ik ben nooit zo'n hard loper naar de HA maar nu twijfel ik...............
Ik zou naar de HA gaan en vragen om een briefje voor een röntgenfoto, misschien zit er een scheurtje of scherfje, huisartsen zien niet alles.
verba volant, scripta manent.
Breuk in je neus doen ze toch niets aan als je neus gewoon recht staat. Foto lijkt me niet zinvol.

Wel even naar de huisarts.
Istar dat was ook mijn gedachte, doen ze toch niets aan.....

Maarja twijfel, twijfel. Wat zou de HA er aan toe kunnen voegen?
Misschien zit er een bloeduitstorting en is het dus gewoon afwachten totdat dat weggaat.

Misschien kan de ha het doorprikken, zodat het vocht/bloed er uit komt.

Alleen de ha weet wat er moet gebeuren
Misschien morgen toch maar even contacten.
quote:Istar_ schreef op 27 november 2013 @ 23:04:

Breuk in je neus doen ze toch niets aan als je neus gewoon recht staat. Foto lijkt me niet zinvol.

Wel even naar de huisarts.Een neef van me kreeg een gedeeltelijk masker en toch stond zijn neus niet scheef nadat hij er een squashballetje op had gekregen.
verba volant, scripta manent.
quote:MarianneDavids schreef op 27 november 2013 @ 23:11:

[...]

Een neef van me kreeg een gedeeltelijk masker en toch stond zijn neus niet scheef nadat hij er een squashballetje op had gekregen.euhhhhhhhhh neeeeeeeeee!
ik zou toch maar even weer naar de huisarts en misschien toch een foto, ze doen indd vaak niets met een breuk maar mijn broer die zijn neus 3 jaar geleden brak heeft begin dit jaar toch een operatie moeten ondergaan omdat hij niet kon slapen op een zij. Zijn neus stond maar 1mm scheef maar had er zo'n last van!

Niet dat jij nou zoiets hebt maar misschien toch even naar laten kijken!
Yep, hier ook een masker. Zo'n silence of the lambs masker ding.
Nee hoor, maar zou toch maar voor een foto gaan.
quote:madamemicmac schreef op 27 november 2013 @ 23:41:

Yep, hier ook een masker. Zo'n silence of the lambs masker ding.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven