Gezondheid alle pijlers

Bultje aan de zijkant van mijn hoofd

31-05-2010 22:09 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve medeforumers,

Zo'n anderhalve maand geleden ondekte ik aan de zijkant van mijn hoofd, onder mijn slaap, een bultje. Het heeft ongeveer de grootte van een doperwt en voelt hard aan. Het zit onderhuids. Ik schrok hier best wel van, hem zoiets nooit eerder gehad.

Toevallig had ik 2 dagen later al een afspraak bij de dokter om even naar mijn mild te laten kijken. Ik heb de ziekte van pfeiffer gehad en hierdoor was mijn mild behoorlijk opgezet. Voor controle moest ik toen nog even terug. Ik heb toen gelijk even naar dat bultje laten kijken. Hij zei dat het misschien nog een opgezette klier kon zijn ivm mijn pfeiffer, maar dit wist hij niet helemaal zeker omdat dat toch alweer even geleden was. Hij zei dat als het na anderhalve maand tot 2 maanden niet weg was ik even terug moest komen.

Inmiddels is het dus anderhalve maand later en het bultje zit er nog. Het is niet groter of kleiner geworden. Ik maak me nu best wel zorgen om dat ding. Komt iemand dit misschien bekent voor?
terug naar de huisarts!
"Hij zei dat als het na anderhalve maand tot 2 maanden niet weg was ik even terug moest komen."

Dit dus.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik weet het.. maar hij deed er zo 'het zal wel niks zijn' over dat ik me zo'n zeikerd voel als ik na precies anderhalve maand alweer kom aanrennen..
Naja die man krijgt ervoor betaald dus wat zeur ik ook eigenlijk:/
quote:Kiekeboow schreef op 31 mei 2010 @ 22:19:

Ik weet het.. maar hij deed er zo 'het zal wel niks zijn' over dat ik me zo'n zeikerd voel als ik na precies anderhalve maand alweer kom aanrennen..Hij zei het toch zelf, gewoon terug gaan. Helemaal niet zeikerig.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Kiekeboow schreef op 31 mei 2010 @ 22:19:

Ik weet het.. maar hij deed er zo 'het zal wel niks zijn' over dat ik me zo'n zeikerd voel als ik na precies anderhalve maand alweer kom aanrennen..

Hij zegt, 'na 1,5 á 2 maand', dan moet je je niet bezwaard gaan voelen als je na die termijn teruggaat.

Hij zal echt niet in zijn agenda kijken en zeggen; 'Nou mevrouwtje, u bent er wel héél vroeg bij!'

Gewoon bellen en weer heengaan dus.
Jullie hebben gelijk. Ik ga me niet nog een halve maand zorgen maken terwijl dit misschien wel nergens voor nodig is. Ik bel morgen gelijk voor een afspraak;)
Ga terug naar je huisarts. Hij heeft toch zelf gezegd dat je na anderhalf tot 2 maanden terug kon komen als het niet weg was. Het klinkt trouwens het meest als een atheroomcyste (dat is iets onschuldigs) maar we kunnen hier natuurlijk geen diagnose stellen.
quote:Jorina schreef op 31 mei 2010 @ 22:21:

[...]

Hij zegt, 'na 1,5 á 2 maand', dan moet je je niet bezwaard gaan voelen als je na die termijn teruggaat.

Hij zal echt niet in zijn agenda kijken en zeggen; 'Nou mevrouwtje, u bent er wel héél vroeg bij!'

Gewoon bellen en weer heengaan dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven